Investeren in Cartier?

Jij bent gewoon zuur omdat je te vroeg uitgestapt bent :upside_down_face:

4 likes

Heyhey! :wave:

:see_no_evil:

Wat denken we van deze? :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Beter maar nog niet goed genoeg…

1 like

2 likes

Als je met investeren bedoelt een horloge dat je lange tijd wilt en kunt gebruiken zou ik je vooral aanraden om rond te kijken totdat je iets vindt dat je echt mooi vindt. Als dat Cartier is, vooral doen. Ik hou zelf meer van automatisch dan van quartz, maar als jij quartz leuk vindt dan is dat ook prima natuurlijk! Het gaat er vooral om dat je met veel plezier je horloge kunt dragen.

Als je een horloge wilt kopen omdat je denkt dat deze meer geld waard wordt denk ik dat de andere reacties genoeg zeggen.

1 like

tenor (40)

1 like

Ok ok, best aardig. But you can do better!

1 like

Cartier wordt gehyped. Tot voor kort was er nauwelijks interesse in en nu schijn het ineens iets bijzonders te zijn. Prijs wordt opgedreven door publiciteit niet door marktvraag. Slechte investering dus is mijn inschatting.

5 likes

Wel leuk voor de vrouw hoor Cartier.
Rendement op je investering in natura is ook niet verkeerd :partying_face:

4 likes

:stuck_out_tongue:

1 like

Ik stem tegen :upside_down_face:

@Jasper

7 likes

Altijd kopen wat een ander nu niet wilt kopen. :beers:

Dat geldt zeker vóór Cartier. :rofl:

MIJN POPCORN VOORRAAD IS OP

Volgens mij bij de Lidl zwaar in de aanbieding

1 like

TS: wat vind je zelf? In plaats van op YouTube video’s af te gaan en Google plaatjes, ga er eens een passen. Of meerdere. Het draait echt alleen om jou. Niet om ons en al helemaal niet om verkopers van die apparaten.

Succes!

2 likes

Hierbij overzicht koers aandeel Comapgnie Financiere Richemont van het afgelopen jaar. Je bent eigenlijk te laat om echt een grote slag te slaan.

image

1 like

Je moet er ook geld instoppen tijntjeuh
Eruit halen doe je later pas… :expressionless:

Lees anders eerst even het Rolex only forum door.

Dan vind ik een Santos Dumont zonder schroeven erg mooi. Ref 2650 of 2788

1 like

Wij hebben een mooie Cartier Tank Française in het blauwe gedeelte. :wink:
Heel veel dames vinden die heel mooi. Behalve mijn vrouw…

1 like

Nou wat een flauwe reacties. ik vind dat Cartier er technisch mooi bij ligt. Cartier is wat achtergebleven in de huidige uptrend van de horlogerie; wat mij betreft kan het in het kielzog van de bekende spelers (rlx, ap, PF en RLC) snel corrigeren en maximaal profiteren van de huidige marktomstandingheden.

Bij een stijging van een punt of 7 binnen de komende week houdt in dat we versneld op zoek kunnen gaan naar niveaus in de buurt waarvan eventueel een top kan worden ontwikkeld. Ik bepaal dat aan de hand van Fibonacci niveaus die in de daling € 2084- € 1268 in de grafiek staan. Deze laten zien dat het. 50% niveau rond € 1489 of het 61,8% niveau rond € 1872 grenzen zijn waar eventueel een top kan worden gevormd. Dat zijn dus de niveaus waarop we in verband met eventuele topvorming de focus op kunnen leggen.

3 likes

Dacht ik ook, toch heb ik meerdere mensen op HF die ik direct een bericht moet sturen als ik mijn Cartier Tank Basculante wil verkopen.

Cartier is wel echt top, ik ben zelf nog op zoek naar een vintage Tank Cintrée of een nieuwe Drive. Daar tegenover staan ook veel minder geslaagde modellen zoals de Roadster, maar dat heeft elk merk.

1 like