Investeren in Cartier?

Als die van goud zijn en wellicht nog een glimmer bevatten, dan houden die hun waarde wel. Maar het bijhorende contract … ja … een grote vergeetput :stuck_out_tongue:

1 like

Is die vraag gedreven door publiciteit (e.g. fear of missing out) of door intrinsieke motivatie?

Can you put me on that list? :smiley::slight_smile::sunglasses:

Ik vind die schroeven juist wel gaaf!

1 like

Nou ja, het is gewoon oprecht een heel tof horloge die ik zelf graag draag.

1 like

Whaha! Hoe heb je dat nou weer gefixt?! :smiley:

1 like

:ok_hand:

2 likes

Simpel:
Je begint met dezelfde vraag “hoe doen ze dat”. :thinking:
Vervolgens begin je met een gezonde portie enthousiasme. :sunglasses:
Kort daarop voel je het enthousiasme wegzakken en komt daar vloeken voor in de plaats. :bomb:
En dan sluit je af met een stukje koppigheid “nu wil ik het ook werkend hebben ook”. :angry:
Et voila. :sparkles:

1 like

Ja precies, ik heb deze een keer omgehad in Parijs. Heel chique :ok_hand:

1 like

Heb je ooit de prijzen van gouden Cartier ringen en armbanden gezien? In vergelijking met de goudprijs slaan die vrijwel nergens op, helemaal wanneer je er nog wat steentjes op wilt. Een kennis van mij had zo’n rode gouden Cartier Love bracelet gekocht. Na 3 maanden kon ze terug naar Cartier omdat er problemen waren met de schroeven. Daarnaast kost dat ding meer dan €6,5 k en krast -en schrijft hij af als een malle. Voor €1.500 à €2.000 heb je een gouden slavenarmband van nog betere kwaliteit, welke wel in vergelijking met de goudprijs haar waarde behoudt.

Kon je hem niet even poetsen? al die huidsmeer langs de randjes :nauseated_face: :face_vomiting:

1 like

:joy: