Investeringsfonds horloges

@Oni Alles met een kroontje en het tij zal keren, zo te lezen :grin:

Als je het fonds kan starten met een Nautilus voor list, dan is dat een lekkere start natuurlijk. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar het is zeker een interessant idee. In de UK zie je ook dat grijze dealers koop op afbetaling aanbieden. Want alleen wat horloges in de kluis leggen en wachten is geen wereld belegging. Want welke horloges tegen welke prijs ga/kan je aankopen.
Met een stukje vastgoed heb je nog zoiets als een huurder. Of zullen er lui zijn die een Rolex willen huren? :face_with_monocle: (dan heb je toch een steekje los :sweat_smile:)

1 like

Topics over geld verdienen met horloges of fiscaal aantrekkelijk dragen, altijd een beetje triest.

6 likes

@Jrdn Ik denk wel dat er een markt is voor huren/leasen. Er is al een dergelijk inititief geweest: Eleven James - Dit concept was gericht op het leasen van exclusieve horloges zoals je dat ook kan met auto’s. Zij hebben het overigens niet gered, zie artikel: https://www.hodinkee.com/articles/what-actually-happened-to-eleven-james

Je betaalde een membership en kon elke 6 maanden een nieuw horloge kiezen: https://man-man.nl/start-up-rolex-eleven-james/

Klinkt niet als een slecht businessplan; iets toegankelijk maken wat voor menig mens niet haalbaar is om aan te schaffen.

Dan lees je het toch niet…

Zeker wel. Last van?

:face_with_symbols_over_mouth:

Ja, je moet meer Rolex kopen

1 like

yeah-bwoi-grin

Leuk, ik zet wel wat op. Iedereen kan instappen vanaf 2k. Rendement 7. % vast. Ik noem het Palm invest genaamd naar die nieuwe lelijke wijzerplaat van rolex uiteraard.

3 likes

Boven de 100k geen lastig AFM toezicht. Just saying.

1 like

Bij huren zitten wel wat addertjes in het gras :smiley:
Wat doe je bijvoorbeeld wanneer een huurder z´n Rolex op het gazon laat vallen :scream: , met een kras op de caseback tot gevolg :innocent: (904 staal is zachter dan gras, dat is algemeen geweten)

1 like

@GroteBozeWolvin Je werkt denk ik met een borg en als bedrijf dien je een verzekering af te sluiten waar je maandelijks premie voor betaald en dit grotendeels doorberekend in de huurprijs.

:rofl: :rofl: :rofl:

Dat is duidelijk, maarreuh…

9nohQh4

3 likes