Invicta cadeau gehad

Cadeautjes!

2 likes

I know right! :heart_eyes:

Mijn vrouw nam vandaag wat Grolsch triple’s voor me mee. “Voor vanavond”.

Kijk dan heb je een vrouw die het snapt, eentje die mag blijven

4 likes

Oh Grolsch Tripel! Dat is die kruidige die zo fijn is omdat de fles ook zo groot is.
Koester die vrouw.

2 likes

Ik vind m cool! Als ie 38mm was, en geen 44mm, dan had ik best ééntje willen proberen. Ik hou van ultra dun.

1 like

Mooi genieten ervan en je eega bedanken.
Is gebeurd?
Allee…doe nog maar een keer.

1 like

In vergelijking met een 50 cent munt

7 likes

Dat is niet verkeerd, zeg! Ik vind het van de voorkant geen mooi horloge, maar de dikte is top.

1 like

Zo dat is serieus dun!

1 like

Benieuwd wat je vrouw over jou zegt op het Viva forum. :rofl:

3 likes

Zit daar niet op xD

Zou je Ide moeten vragen :wink:

4 likes

Dit is voor het eerst dat ik een invicta-gerelateerde like weggeef, leuke zet ook van je vrouw

1 like

Gewoon doen. Die 44 is misschien wel wat groot. Maar niet overdreven. Althans dat vind ik. Anders zou je nog kunnen overwegen om hem op de pof te bestellen (bestellen, passen en terug sturen wanneer die niet bevalt).

Ide is een soort Logie, nowadays om er maar een RLCtje in te gooien. :wink:

2 likes

Naaah 44mm staat mij écht niet hoor…

1 like

Ja, wat vind je daarvan? XD

Dun! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En wederom is het horlogeforum het ultieme medium om mijn vooroordelen over horloges met een maatje “44” opzichtig de Nederlandse veenprut in te rammen.

Want deze invicta vind ik wel leuk.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

2 likes

Ik wil het merk niet afkraken, ben er zelf geen fan van, maar wat me er wel aan stoort is dat ze bijna elk model right off the bat aan fikse kortingen verkopen, zijnde 50%+, dat vind ik een beetje lullig.
Daarnaast denk ik dat ze wel een goede rol spelen in de markt en voor veel mensen een goedkope manier bieden om in de prachtige wereld van de horlogerie te rollen.

1 like

Ja, ze hebben een bijzonder slinkse verkoop strategie waar veel mensen in stinken. Soms op een verkeerde manier. Ik denk namelijk dat sommige mensen hun horloges echt voor de door hun genoemde winkelwaarde kopen. In andere gevallen denken mensen dat ze een koopje hebben terwijl het de eigenlijk de normale verkoopwaarde is. Maar goed daar gaat deze topic niet over. Ik weet ook niet of hier specifiek een topic over gaat. Maar lijkt mij best boeiend om hier een gesprek over te hebben.

1 like