Invicta cadeau gehad

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben ben ik echt een fan van Invicta. Nu heb ik van mijn vrouw een klokkie van dit merk cadeau gekregen. Die betreft ontwerp totaal anders is dan wat ze gebruikelijk hebben.

Het gaat om de Invicta Thin reserve 23762
Dit horloge heeft in plaats van mineraal/flamefusion dit keer safier. Ook is de behuizing gemaakt van Titanium.

Voor meer informatie over dit horloge zie de link: https://www.invictastores.eu/nl/collecties/reserve/invicta-reserve-slim-23762-herenhorloge-44mm/

Dit horloge is voor de helft van de prijs gekocht (meen tussen de 200 en 300 euro).

Is dit een goede aankoop vraag ik mijzelf af. Maakt dat safier veel verschil uit met het gebruikelijke flame fusion wat zij bij de meesten horloges gebruiken? Wat betreft het titanium, het is licht en sterk, maar? Ik heb het dan nog helemaal niet gehad over het switserse quarts uurwerk…

download

Foto’s komen nog wanneer het horloge is gearriveerd. :slight_smile:

13 likes

Is wel heel dun, lijkt me comfortabel dragen

2 likes

Voor een Invicta vindt ik deze wel mooi. Is weer eens totaal iets anders dan het gros dat hier voorbij komt.

2 likes

Ben je er blij mee? Als het antwoord ja is is het een goede aankoop voor jou geweest. Merken zoals Invicta hanteren een kunstmatig hoge (niet realistische) fabrieksprijs, stukje marketing I guess. Niet op blind staren.:wink:

Of ik hetzelfde zou doen? Dat is inmiddels hier in de wandelgangen wel duidelijk daar hoef ik mij niet verder over uit te wijden. Is ook niet belangrijk. Als jij er blij mee bent is het voor jou een goede aankoop en wens ik je er veel plezier mee.

5 likes

Typisch Ivicta design, maar dan minder ervan. Ik vind dat een pré :wink:.

Gegeven paard niet in de bek kijken, je huwelijk er niet op laten stranden en braaf dragen bij je schoonfamilie thuis. :+1:t2:

6 likes

Zwitsers uurwerk, saffierglas, titanium, niet alledaags design … lijkt me een heel redelijke prijs.

http://www.allwatchparts.com/ETA-210001-Watch-Movement_p_1751.html

Kun jij wat meer vertellen over dit uurwerk?

https://www.eta.ch/en/our-products/quartz-movements/flatline/eta-flatline-210001-phase-out

Hier staat meer info over het uurwerk, lijkt mij geen slecht quartz uurwerk.

Mooi klokje trouwens, zie je niet vaak bij Invicta, zulke slanke klokjes :wink:

1 like

Ah ben jij dat!

Ah, mooi man!

Inderdaad heel wat anders, ik vind hem best te pruimen op deze foto’s! Hij zou wat kleiner moeten zijn eigenlijk, maar dan gaan ze misschien te ver van hun “eigen” stijl weg…

Zou ik niet vermelden joh :wink:

Ben je er blij mee, vind je hem mooi? Dan is het antwoord Ja. Als je hem ziet als investering dan Nee.

Ja, zeker.

5 likes

Ik vind hem heel erg leuk, en als hij nog eens echt zo dun is als hij lijkt op die foto’s is het helemaal geweldig!

Super bedankt! :slight_smile:

Bedankt!

1 like

De dag dat ik een horloge van mijn vrouw heb gekregen moet nog komen. Knijp in je handen en vier de gelegenheid. Voor een Invicta zijn deze specs en looks bijzonder :+1:

Je bent een fan van Invicta een je krijgt een bijzonder exemplaar van je vrouw. Lekker dragen en gewoon van genieten zou ik zeggen. Veel plezier ervan!

1 like

Lief en leuk van je vrouw! Geniet er van en koester je vrouw!

1 like

Hij is binnen samen met de Junghans die jullie in een andere topic kunnen vinden. Lucky me :smile:


4 likes

Je vrouw had dat helemáál niet moeten zeggen.

En leuk horloge joh, veel plezier ermee!

1 like

Hoe dun is ie nou daadwerkelijk?

1 like

Precies! Want een goede relatie is gebaseerd op eh…

1 like