Invicta collectie

Bill had mijn vintage collectie gereviewed. Doorgaans heeft hij het makkelijker. Met name wanneer het gaat om horloges van het duurdere segment. :grimacing: Heb wel leuk contact met hem. Hij is buitengewoon vriendelijk, staat open voor nieuwe dingen. Hij heeft het vaak over die high end horloges, maar is echt niet een watchsnob! :blush:

12 likes

Wat heeft je dat gekost?

4 likes

@Chillekasper je komt wel eens wat hoekig over, maar dit heb je knap geregeld! De aanhouder wint.

Je heb een leuke niche, hou die vast! :+1:

“Veni Invicta”

2 likes

2 minuten van mijn leven.
Daarna ben ik afgehaakt. Wat een saaie vent.

2 likes

Jongens ik heb echt geen geld om iemand hiervoor te betalen. Hij mag misschien langdradig zijn. Maar ik heb leuk contact met hem. Hij kan heel enthousiast zijn over met name gecompliceerde uurwerken. Natuurlijk dat mijn collectie dat niet is.

Tikkeltje afgunstig? :stuck_out_tongue:

2 likes

Gewoon benieuwd. Ik zie het belang niet van iemand die je collectie reviewt.

Ik heb straks niemand nodig om mij te vertellen dat ik een boss baller ben met een Onyx Day-Date om, dat zie ik in de spiegel al wel.

1 like

Ik ga het toch doen.

3 likes

:joy: :+1:t2:

2 likes

Ik ken deze man niet en heb het filmpje nog niet gezien, maar hij is een bekend iemand in de YouTube horloge wereld?
Vet dat je dat voor elkaar gekregen hebt! Sowieso vind ik het gaaf dat jij je niks aantrekt van de algemene teneur tegen (moderne) Invicta (die ik ook wel deel eigenlijk) en gewoon Invicta gek bent. En eerlijk is eerlijk, die vintage Invicta’s zijn gewoon gaaf!

3 likes

De laatste in het filmpje de vintage chrono… :ok_hand:

1 like

echt, kijk vrijwel 0 naar you-tube.
Ik heb dit filmpje geheel bekeken, super leuk toch dat deze beste man jou collectie heeft willen uitlichten in zijn filmpje.

Gaaf!

4 likes