Invicta Grand Diver

Goedemorgen allemaal,

Iemand ervaring met Invicta en specifiek dit model?
47 mm lijkt mij wat groot voor mijn pols (17 cm), iemand ervaring hoe deze draagt?

Alvast bedankt voor de hulp.(tu)

Groet, JW

Link is niet te volgen.

“http:///#$%&.nl/img/products/16978/1000/invicta-grand-diver-automatics-16978.jpg”

Website mag waarschijnlijk niet genoemd worden en wordt vervangen door /#$%&.

Met vriendelijk groet,
Inca

Aangezien de Invicta vandaag op watch 2 day staat denk ik dat het om die site gaat.

Idd watch2day (tu)

Ik heb deze :

Ik heb een pols van 19,5cm.

Het horloge is fors. Draagt goed, maar is zwaar. Ik doe deze nooit 8 uur een stuk aan de pols, omdat ik toch wat last heb van de pols. Daar is volgens mij het gewicht de boosdoener.

Behalve dit, is er nog het nadeel van de slechte afleesbaarheid (zilvergrijze wijzers op een zilvergrijze wijzerplaat). Voor de rest een zeer degelijk horloge. Het Miyota werk lijkt mij ook zeer degelijk.

Het horloge op Watch 2 day heeft wellicht een Seiko werkje.

BATMAN Schreef:

Het horloge op Watch 2 day heeft wellicht een
Seiko werkje.

Het uurwerk in de Invicta wordt gemaakt door Time Module (H.K.) Ltd, een dochter van Seiko. Het uurwerk is gebaseerd op een Seiko ontwerp. Volgens sommige kenners is de QA minder dan van uurwerken met het Seiko label.

Dank voor jullie feedback,(tu)
Heb de aanbieding toch maar voorbij laten gaan, vanwege wel erg groot. Mijn huidige grootste klok is 43,5 mm ex kroon en draagt al vrij groot, dus 47 mm zal vrijwel zeker te groot zijn.

Bovendien kan ik zo blijven sparen. Als ik thuis kan overtuigen komt die PO er uiteindelijk wel eens hoop ik :smiley: