Invicta in jaren 70 of jaren 80 failliet?

Nee dat zeg ik ook niet, maar ik heb helaas een goed geheugen.

Prettige dag verder.

Dat zegt die boek. Maar wat ik al schreef zijn er dus jaarcijfers, productiecijfers, etc van later dan 1981. Blijft natuurlijk de vraag wie gelijk heeft.:sweat_smile:

Hoe oud ben je?:slightly_smiling_face:

Daar heb ik het toch niet over? Mijn topic gaat over wanneer schip nu echt ten onder is gegaan. Jaren 80, niet jaren 70. Vraag over wat vervolgens is gebeurd zal ik wel in een andere topic over hebben.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ga uit van het boek. Ergens rond 81 en 82 omgevallen.

Wat zeg je hier nou mee? Matig onderbouwd en onsamenhangend verhaal. Beetje misplaatst ook om iemand anders de maat te nemen terwijl je je eigen punt niet heel goed weet te maken.

1 like

Ik had het over het feit dat het huidige Invicta geen fluit met het Invicta van vroeger te maken heeft. Enkel de naam en de rechten daarvan zijn gekocht en het huidige merk staat mijlenver van het vroegere Invicta.

Invicta toen:

Invicta nu:
afbeelding

En dit in de tijdlijn op jouw site is helemaal en lachertje :rofl:

afbeelding

By staying true to its 150 year old originating principle. Hoe dan?

10 likes

Dat is met heel veel merken. Daarnaast maken mensen anno 2021 denk ik te snel teveel van een oud merk.
Breitling en Heuer zijn volgens mij niet veel anders.

Veel merken kochten gewoon alles in bij leveranciers van platen, kasten en uurwerken.

1 like

Zoals ik al schreef: open eens een topic speciaal over dit onderwerp.

Ik heb het specifiek over je uitspraak dat Invicta al tientallen jaren failliet was. Terwijl dit niet het geval is.

In dit topic ga ik specifiek hier op in. Op andere fora kom ik ook weleens tegen dat Invicta jaren 60, 70 of 80 failliet was gegaan. Maar mensen blijken exacte datum niet te weten. Ik ook overigens niet, niet ergens iets tegengekomen met exacte datum. Wel dingen die laten zien dat er nog leven is.:rofl:

1 like

Dat lijkt me duidelijk. En daar verandert dit topic helemaal niets aan.

Waarom reageer je dan in Chillekaspers eigen topic? Iets met leven en laten leven… Iets minder zuur reageren kan ook wel volgen mij.

5 likes

Zelfs mijn vader wil ze niet…

Gekocht als cadeau. Maar hij is zo eerlijk om te zeggen dat hij zijn Seiko op bracelet wil houden. Leer is niet zijn ding.

Dan hou ik ‘m toch :ok_hand:

5 likes

Iets minder achterbaks ook. Maar ik ben al weg, lekker zonnetje vandaag.

5 likes

Geniet van de zon! Fijne dag!

Pfff, iets te lang binnen gezeten zeker? Geniet van de zon!!!

1 like

Om dezelfde reden waarom jij reageert op PLP in het topic van Kasper misschien? :pray::joy: Iets triggert je?

2 likes

Omdat het niet eens zijdelings over het onderwerp gaat. En het was me al vaker opgevallen de laatste tijd bij dit forumlid.

Waarom reageer jij nou weer op @Tom146 die reageert op @PLP die weer reageert op @Chillekasper?

Oh wacht …

:rofl:

6 likes

En daarom open je een topic? Omdat het een paar jaar minder was? Het hele huidige Invicta vind ik een irrelevant horlogemerk. Enige prijs die ze met recht verdienen is de prijs voor de meest lelijke creaties die de tijd aangeven ooit.

3 likes

Even een kleine aanpassing anders gaan hier kinderen huilen.