Invicta informatie

Hallo,

Ik heb bij de bijenkorf een hele mooie Invicta gezien, ik wil deze wel kopen maar wil graag wat informatie over het merk.
Heeft iemand ervaring met dit merk, ze kosten tussen de 250 en 500 euro ik kan op internet alleen maar advertensies vinden dus geen ervaringen.
Ik heb zelf een TW Steel waar ik tevreden mee ben moet ik het hier mee vergelijken?

Gr

geen ervaringen, wel leuke horloges

http://stores.ebay.com/MY-WATCHWORLD

gr Ron

Volgens mij is Sign’s & watches Invicta leverancier. Fijne tent ook.
1 x geweest, hele middag in de tuin gezeten :slight_smile:
http://www.signswatches.com/

Jur

Ik heb er veel ervaring mee en ben er zéééér tevreden over. Maar ik heb het dan wel over de types die ze 3 jaar gelden maakten, jeweetwel die Rolex look-a-likes.

De kwaliteit van Invicta ligt nog wat hoger dan dat van TW Steel, dat zie je vooral terug in de afwerking van de kasten en de kleinere details.

Was inderdaad gezellig Jur :wink: als je weer een keer in de buurt bent, de koffie staat klaar!

Haai,
invicta bied veel waar voor z’n geld, ga bv maar eens zoeken op google en tik in " review invicta 9937 " of die van de Invicta 8926 je zal meteen versteld staan van wat er geschreven wordt.
Over mijn invicta 8926 ( rolex sub lookalike met myota automaat, loopt echt heel precies en voelt super om de pols)ben ik alvast supertevreden.En zoals reeds gezegd zijn ze prima afgewerkt. Vol metalen schakels in de armband etc…Ooit passeerde hij op ibood voor de luttele som van 69 euro , helaas kendde ik ibood toen nog niet.

hier is de site www.invictawatch.com veel plezier bij het shoppen hier vindt je alle info gr hans

heb er geen ervaring mee, zien er wel leuk uit. In Nederland in de winkel vond ik ze wel behoorlijk aan de prijs…
Kijk eens op E-bay USA zou ik zeggen.

Groet,
Arno.