INVICTA Klantenservice :)

Een tijdje geleden had ik me niet echt lovend uitgelaten over de klantenservice van Invicta,dit nadat ik probeerde om extra schakels te vinden voor mijn rosegouden
Invicta Ghost III 7111.
Hemel en aarde moest ik bewegen om een antwoord te krijgen,en na veel zoeken en bellen had ik de juiste persoon te pakken.
Haar naam was Loes…deze hoorde mijn verhaal aan en wist niet of ze me kon helpen …immers was dit type niet in nederland verkocht volgens haar en een extra schakel zou dan al moeilijk worden.
Desalniettemin zou ze een poging wagen en ik zou hiervan horen als het zover was.

Een geruime tijd ging hieraan voorbij, en het was me ook al helemaal ontschoten dat ik nog een Invicta had die ik niet aankon.
Tot ik vandaag een telefoontje kreeg van een vriendelijk man die zich voorstelde als werknemer van Invicta Nederland.
“Ik heb hier wat extra schakels liggen die ik u wil toesturen” Zegt de man en begint mijn adresgegevens op te schrijven die ik hem doorgeef.
Op de vraag wat dit ging kosten en waar ik de eurootjes naar toe mocht sturen zegt de man dat het wel goed zo is en hij ze mij gratis mag aanbieden…niet eens de verzendkosten moet ik betalen…Ik bedankte de man van harte…:).

Nou heb ik het wel eens vaker dat ik beter tot tien kan tellen en mijn bek dicht moet houden,dus dat is niet vreemd.Maar het stukje wat ik eerder schreef over de klantenservice moet ik van mezelf even uitprinten,bakken met uitjes en opvreten.
Ik ben blij verrast met de klantenservice van Invicta en moet toegeven dat ik fout zat :)(zoals meer gnagna).
Hulde voor deze mensen…hulde voor de service.

Met de bek vol tanden verblijf ik hoogachtend,… :smiley:

Goed om te lezen. Sportieve reactie van je! (tu)

Èind goed…Al goed!:slight_smile:

Enige vooroordelen over Invicta kan ik me wel voorstellen.
Een Amerikaanse Zwitser, of een Zwitserse Amerikaan, met een beetje onduidelijke distributie structuur, wekt niet op het eerste gezicht vertrouwen.

BTW, Leuk dat Invicta tegenwoodig “eigen” ontwerpen maakt. Niet mijn smaak, en al helemaal niet mij formaat, maar toch!

Al met al weer goed en erg netjes opgelost.

Gr. Andre.

Heb ook een goeie ervaring met Invicta, althans hier in Nederland.

Marcel Leenman van www.deHorlogewebsite.com

heeft mij ooit, ook zonder verplichtingen aan schroefpinnen geholpen voor de bandaanzetten van mijn 9937 duiker.

Ik kan hem zeer aanbevelen als je contact zoekt met een Invicta dealer.

(tu)

voor Invicta Nederland’s service en voor jouw rectificatie!

Super actie en tof van je!!!

Daar mag je blij mee zijn met deze verlate super service,maar goed dat het geen
Poelsar is :wink:

Mijn beste,

De kwaliteit van de service kun je aflezen aan de mate van aandacht voor de zwakste schakel!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Eind goed, al goed.
Gr,
L.R.

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

De kwaliteit van de service kun je aflezen aan de
mate van aandacht voor de zwakste schakel!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond
weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dat is mooi gezegd!

Helemaal mee eens.

Netjes hoor!

haha, ik zeg invicta leest mee op het meest prestigieuze forum op horlogegebied en beperkt de imagoschade middels deze toezending :wink:

(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)
Vandaag de schakels binnen gekregen…ik had om 3 schakels gevraagd…ik krijg er 5…
(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)