Een tijdje geleden had ik me niet echt lovend uitgelaten over de klantenservice van Invicta,dit nadat ik probeerde om extra schakels te vinden voor mijn rosegouden
Invicta Ghost III 7111.
Hemel en aarde moest ik bewegen om een antwoord te krijgen,en na veel zoeken en bellen had ik de juiste persoon te pakken.
Haar naam was Loes…deze hoorde mijn verhaal aan en wist niet of ze me kon helpen …immers was dit type niet in nederland verkocht volgens haar en een extra schakel zou dan al moeilijk worden.
Desalniettemin zou ze een poging wagen en ik zou hiervan horen als het zover was.
Een geruime tijd ging hieraan voorbij, en het was me ook al helemaal ontschoten dat ik nog een Invicta had die ik niet aankon.
Tot ik vandaag een telefoontje kreeg van een vriendelijk man die zich voorstelde als werknemer van Invicta Nederland.
“Ik heb hier wat extra schakels liggen die ik u wil toesturen” Zegt de man en begint mijn adresgegevens op te schrijven die ik hem doorgeef.
Op de vraag wat dit ging kosten en waar ik de eurootjes naar toe mocht sturen zegt de man dat het wel goed zo is en hij ze mij gratis mag aanbieden…niet eens de verzendkosten moet ik betalen…Ik bedankte de man van harte…:).
Nou heb ik het wel eens vaker dat ik beter tot tien kan tellen en mijn bek dicht moet houden,dus dat is niet vreemd.Maar het stukje wat ik eerder schreef over de klantenservice moet ik van mezelf even uitprinten,bakken met uitjes en opvreten.
Ik ben blij verrast met de klantenservice van Invicta en moet toegeven dat ik fout zat :)(zoals meer gnagna).
Hulde voor deze mensen…hulde voor de service.
Enige vooroordelen over Invicta kan ik me wel voorstellen.
Een Amerikaanse Zwitser, of een Zwitserse Amerikaan, met een beetje onduidelijke distributie structuur, wekt niet op het eerste gezicht vertrouwen.
BTW, Leuk dat Invicta tegenwoodig “eigen” ontwerpen maakt. Niet mijn smaak, en al helemaal niet mij formaat, maar toch!
(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)
Vandaag de schakels binnen gekregen…ik had om 3 schakels gevraagd…ik krijg er 5…
(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)