Invicta Logo/banner wedstrijd

Hallo allemaal,

Hierbij de officieuze Invicta logo en banner wedstrijd. Die al in een andere topic werd aangekondigd.
Voor mijn onofficiële Invicta fan website wil ik graag een logo en banner laten ontwerpen.

Wat moet je doen?
Ik wil een logo en een banner die Invicta met zijn history weergeeft. Ik steek aardig wat tijd in hun vintage horloges en wil dus dat daar iets van terug zien. Het moet dus een combinatie worden van oud en nieuw.
Belangrijk was dat het logo een transparante achtergrond heeft zodat deze op verschillende achtergronden gebruikt kan worden.

Regels:

  • minimaal 1 banner en 1 logo
  • Gebruik van zowel vintage als moderne Invicta “elementen”
  • Stijl moet passend zijn voor website
  • Logo moet transparante achtergrond hebben
  • Hoge resolutie ivm gebruik voor website (anders word het snel wazig)

Wat kun je winnen?
Je mag een bandje naar keuze laten maken bij Ko die een ruime assortiment heeft aan bandjes. Echt een bekende hier op het forum. Heel erg bedankt @Ko-Banden !
Helaas zal hij in september aan het klussen zijn en kan daarom pas in oktober je bandje maken en sturen.

Inzendingen kunnen ingestuurd worden tot en met de 1 september. Dit is mogelijk door hieronder te reageren.
De week daarop zal besloten worden wie gewonnen heeft. De winnaar zal per pb gecontacteerd worden en vervolgens zal dit is zal dit ook hier op het forum geplaatst worden.

16 likes

Ben zeer benieuwd naar de inzendingen en het uiteindelijke resultaat.

Leuke prijs! :ok_hand:

1 like

Ik ben daar dus ook benieuwd aan. Aan de reacties van mijn vorige topic zag ik ook in dat mensen graag gemotiveerd willen worden. Ko gaf ook aan dat het een leuke wedstrijd is en dat hij jammer vind dat hij niet mee mag doen.:laughing:

1 like

Mooie prijs, maakt het zeker de moeite waard om mee te doen. Ik ga morgen ook eens knutselen

Kan iemand die op HF ook moderner maken?

Dit is wel een hele simpele. Als je dit met de Invicta’s zou doen, dan kies je gewoon een zestal horloges… :thinking:

5 likes

Nu je het zegt. Dat mag idd iets mee gedaan worden

@Dotx kijk hier

Ja alles goed en wel maar die gouden invicta dan?

2 likes

Invicta Heeft toch al een logo? Snap de wedstrijd niet helemaal.

Wil je een logo met je website naam gecombineerd met het logo van Invicta, of wil je een nieuw Invicta logo laten maken?

Dankjewel voor je vraag. Ik wil een nieuwe logo voor mijn website. Ik ben Namelijk geen Invicta. Maar ben bezig met een fanwebsite.:laughing:

Als jij hem zou winnen, dan mag je van mij ook best mijn gouden Invicta overnemen als je dat liever hebt. :upside_down_face:

1 like

Misschien niet onbelangrijk maar wat is de site naam ?

Momenteel “Invicta watch review”, misschien niet heel erg origineel. Tjah maar wel eenvoudig en vindbaar via Google.:laughing:

Ziet er nu al goed uit :ok_hand:

2 likes

Hij heeft er wel werk van gemaakt!
Hier zou ik niets meer aan doen!
@Chillekasper, welke modellen heb je gebruikt?

Yes! De volgende logo wedstrijd! Ga je tussendoor toevallig nog op vakantie? :joy:

Stiekem je site net bekeken, ziet er toch gewoon goed uit zo! Zou het logo iets groter maken, ziet er wat klein uit als ik hem op mijn iPhone bekijk maar net chic logo hoor!

Haha, ik krijg veel zin om een logootje te ontwerpen, al zal ik sowieso geen kans maken op de prijs. Maar ik respecteer jou, Kasper, dus ik zal je mijn broddelwerk besparen. :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Kom nou, gewoon proberen. Doen we een kleine sub competitie tussen die van ons 2

1 like

Ik kreeg elders op dit forum te horen dat dit logo afzichtelijk was en dat mij de kwaliteiten ontbreekt voor een logo. Daarom deze wedstrijd voor een nog beter logo.:grimacing:

Ik ben alleen bang dat hij al bestaat…

https://www.invictastores.eu/collections/vintage/

28

1 like