Zojuist om 11:45 is mijn invicta gestopt met lopen. De secondewijzer blijft elke keer bij de 45 sec hangen. als ik de tijd verzet dan loopt hij weer 1 of 2 min en dan komt hij weer precies bij de 45 tot stilstand.
het betreft de Invicta 8926 Pro Diver
Iemand enig idee wat dit kan zijn. Het horloge is nu 1.5 jaar oud en heeft eigenlijk altijd goed gelopen (mits de batterij goed vol zat)
Mocht er toch een horlogemaker oid aan te pas moeten komen, heeft iemand van jullie de tools en de kwaliteit om dit probleem op te lossen.
ok, daar was ik zelf ook al bang voor ja. Vandaar mijn vraag of iemand van de meelezenden hier zich wellicht hieraan wil wagen.
Indien ik toch een nieuwe koop. Kennen jullie soortgelijke horloges (diver) in deze prijsklasse met deze kwaliteit? Misschien leuk om een ander merk/type te proberen
Heb precies hetzelfde gehad. Ook via Ibood gekocht en ineens op 31 december2010 hield ie er mee op!
Ik heb onder garantie een nieuw horloge gekregen.
Invicta hanteert standaard een garantietermijn van 2 jaar!
Je kunt het horloge ( liefst in originele doos) met aankoopbewijs en begeleidend briefje opsturen naar:
INVICTA WATCH EUROPE
Kronenburgpark 12 A
5321 JM
Hedel
Je kunt ook vooraf even bellen met Loes van de service afdeling op 073 599 56 60
Ik ben zelf zeker geen fan van Invicta. Ooit ook eens wat divers besteld (voor collega’s, toevallig ook bij Ibood). Zag er spannend en luxueus uit in die mooie gele dozen,echter die dingen liepen voor geen meter en waren veelal (2 van de 3) binnen een jaar defect.
Ik heb nog een nieuwe Citizen automatische duiker op het verkoopforum staan, wellicht wat voor jou.
Net gebeld (had het nogal druk). Inderdaad vriendelijke man.
Ook al heb ik de bon niet meer (de rest heb ik compleet) dan sturen ze hem door en eventueel vervangen ze het horloge.
Het adres is wel gewijzigd!
Nieuwe adres is:
Veldweg 6-G
5321 JE Hedel
Ik houd jullie op de hoogte. Maar de service lijkt goed.
Zoals ik elders al heb gepost, mijn vriend heeft ter vervanging een 8926 Coin gekregen en een goeie (geen speling op de bezel, binnenwerk beweegt niet bij het juist zetten van de tijd).
Mijn horloge weer retour. Samen met een handgeschreven briefje dat het uurwerk is vervangen.
Top.
Wat wel vreemd is, is dat op de band na het horloge nieuw lijkt. Ik zie geen krasjes meer op de kast en glas. Wellicht dat ze toch een nieuwe hebben gegeven.