Invicta only

Klopt. Rolex heeft dat opgelost door de 3 gewoon vast op de wijzerplaat te zetten:

Maar ook daar zie je dat dit nog weleens fout gaat:

5 likes

Dat is die met alle getallen in een elke keer dezelfde chaos? :cowboy_hat_face:

1 like

Ik heb gehoord dat ze die schijf goedkoper konden maken als de index die er anders op kon liggen. Ook het uitgezaagde stuk wordt opnieuw gesmolten om kosten te besparen.

Gewoon goedkope rotzooi dus, maar weet je, voor een bescheiden bedrag help ik je er graag van af.

1 like

Echt wax deegmeel, de hele zooi beginnen te bieden, maar ik weet iets van zwaarte als er normaal geboden wordt. Geen roet rug gaat open zonder al het werk✌️

2 likes

Ja die kwaliteitscontrole bij Rolex laat duidelijk te wensen over :slight_smile:

The-Joker-from-The-Dark-Knight

1 like

Toch best duidelijk? Op die foto is het 51:09 uur.

1 like

Naar mij? :battery:, wat is er toch mis met aangeboden horloges op dit forum, het is jullie doorbieding? Nog een voorbeeld nodig?

Alleen alle getallen voor iets te vormen staan erin, ja, ingewikkeld persoon, maar alles lukt🥁

Lijkt soms wel een waardecomplex hier dan dat iedereen stuitert als waar dit voor is? :trident:

1 like

Ik en mijn plastic koffielepeltje en een steenkool alias genuine diamonds certified op het forum, :guitar:

Als je het niet meer trekt moet je duwen. :white_flower:

4 likes

:building_construction:️, wie loopt loopt dan ook

1 like

Wat bedoel je precies? Deze zinnen komen wat onsamenhangend over :thinking:

2 likes

Hoe dat invicta horloge eruit ziet, 15 op de draaischijf🔋

Ik vrees dat ik je niet kan volgen… :man_shrugging:t2:

1 like

Het moet ook stoppen want hij klets onzin in serieuze topics.

Nee, de getallen op het uurwerkje, alleen de drie moet je erbij aanvullen.

1 like

Is het nou een mooi horloge of niet?

2 likes

Deze?
image

Ik hou niet van gouden horloges… sorry, niet echt dus.

1 like