Invicta only

Hij heeft idd wel wat weg van de Nautilus. Soort van Arnold editie.
Ben benieuwd naar de review. :+1:

1 like

Leuk, ben benieuwd naar je review.

Goed bezig Kasper!
Ben benieuwd naar de review :+1:t2:

1 like

Mooi weer !.

Maar pak volgende keer even een mesje om de doos open te maken :slight_smile: :wink:

1 like

Mega Nautilus wel zeg, maar ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de review.

Vandaag ook weer eens de invicta om!

4 likes

Leuke reclame voor cruises, die maatschappij kende ik nog niet. Wel Carnival Cruises, maar hier had ik nog niet van gehoord. Zoet er wel gezellig uit, maar wel wat eentonig. Al die dames hebben gele topjes, ziet er toch niet uit.

En wie legt zijn horloges (2 stuks zelfs) op de reling?? :fearful:

1 like

Jammer dat deze zo ver weg ligt:

Ik heb geen probleem met dames gele topjes. Nouja van mij ogen ze die ook best uitdoen hoor…
:joy:

Verder was ik gewoon aan het rommelen met een paar filmpjes. Begrijp uit je woorden dat het resultaat verre van goed is.

overigens over de teloorgang van Baselworld. Ik heb ooit eens een artikel gelezen dat Baselworld heel veel kan leren van Invicta. Hoe zijn omgaan met hun dealers, fans en klanten. Die cruises, feesten, etc zijn daar een voorbeeld van. Maar dat ff terzijde.

Gewoon doen! :grinning:

Als hij niet bevalt dan neem ik hem voor de aankoopbedrag van je over.:laughing:

ik laat hem even overgaan want ik heb al een aantal duikers :+1:

1 like

Mijn eerste Invicta! Best leuk en mooi afgewerkt klokkie, zeker voor 4 tientjes. Wel een heel lelijk, tacky doosje zeg. Hoe verzinnen ze het, maar ok… het gaat om het horloge. :stuck_out_tongue:

4 likes

Hoi allemaal!

Ik heb een invicta pro diver 8926OB

Alleen wil ik graag een batman (blauw zwart) Bezel er op zetten. Ik zie genoeg op alixpress en ebay, maar heb geen idee of het er op past! Weten jullie misschien iets?
En tips hoe ik m kan monteren

Hoi allemaal!

Ik heb een invicta pro diver 8926OB

Alleen wil ik graag een batman (blauw zwart) Bezel er op zetten. Ik zie genoeg op alixpress en ebay, maar heb geen idee of het er op past! Weten jullie misschien iets?
En tips hoe ik m kan monteren

@Chillekasper

Echo

Echo

Echo

Echo

Echo
Echo

Ik zal eerlijk zijn dat ik weinig verstand heb van modding. Maar je moet hier een bezelinsert zoeken. Die oude kan geloof ik met een mesje eruit gewipt worden! :slight_smile:

Thanks!
Deze is ook geweldig! hqdefault

4 likes

Hahaha wie stopt er nou een GMT insert op een 12 uur niet GMT horloge?!

Oh wacht … :joy:

4 likes

Functioneel is het idd niet. Maar staat verder wel leuk! :wink: