Invicta only

Ja staat supergoed! Ik had het zelf kunnen bedenken! :joy:

1 like

Haha, ziet er tof uit

2 likes

Heeft iemand hier trouwens toffe mods op zijn invicta 8926ob?

1 like

Ik heb ongeveer 50 horloges variërend van Omega Seamaster en TAG tot Invicta en Casio.
Ik koop in principe alleen wat ik mooi vind ongeacht merk of bedrag. Ik vind Rolex niet mooi dus die heb ik niet. Ik kocht in de VS afgelopen week 2 Invicta Ocean Ghost Automatics. De eerste komt maandag binnen. Hier alvast wat fotootjes van de mat zilveren. Kosste inclusief verzenden slechts 90US !!

5 likes

Dit is de tweede. Deze was iets duurder. 95 US incl. verzenden.

:rofl:

8 likes

Meteen maar even een vraagje. Bandjes van Invicta zijn blik en beroerde kwaliteit. Normaal kan er een lederen band op maar de Ocean Ghost heeft een diep doorlopende en gebogen bandaanzet. Ik voorzie problemen met een lederen band. Iemand een oplossing voor een betere kwaliteit band ?

Ziet er niet verkeerd uit

Volgens mij zou een leren bandje gewoon moeten kunnen. Mocht dat echt niet het geval zijn dan zou een custom made bandje misschien een idee kunnen zijn.

Bedankt. Als hij binnen is ga ik eens even kijken voor een ander bandhe en post wat fotoos als die er op zit.

1 like

en nog een like’je omdat ik dat ook vind

1 like

Toevallig! Dat is ook de reden dat ik geen greubel forsey heb.

1 like

of Panerai
:rofl:

1 like

Zou eigenlijk een topic moeten zijn
"Welk horloge vind je niet mooi"
Binnen een uur slaande ruzie op het forum

1 like

Yeah, de eerste Ocean Ghost is binnen. Op maat gemaakt en zit perfect. Ik heb al bericht dat nummer twee morgen opgehaald kan worden.
Waanzinnig fraai horloge

.

2 likes

Ziet er top uit! :blush:

gister liep ik langs de Invicta shop, Batavia stad outlet Lelystad. Daar is momenteel een actie 2 halen 1 betalen. Wellicht wisten de Invicta fans dit al maar toch.

Is dat daar niet altijd zo? Vorig jaar, of langer geleden, toen ik er was, was dat ook al zo.

Geen idee. Zou goed kunnen hoor. Ik kom daar zelden.

Daar gooien ze de prijzen flink omhoog vergeleken op de site. Dus gratis is het niet echt haha

Het was voor het eerst dat ik Invicta in real life zag. De aanbieding klinkt iets te mooi om interessant te zijn dan dus.