Invicta only

Van de vrouw :heart_eyes:

4 likes

Er was iets mis met de foto Kasper. Hij was helemaal platgeslagen. Ik heb hem even gecorrigeerd.

image

Geintje Kasper.
Maar leg deze eens naast je dikste Invicta. Leuke vergelijking!

4 likes

image

6 likes

Krijg binnenkort een full steel gouden Casio G-Shock. Dan gaat deze naar het blauwe gedeelte.

4 likes

Heb je weer ruzie met haar gemaakt? :joy:

1 like

Dat vind ik stiekem nog een leuke invicta ook… fout ding wel.

2 likes

Hahaha :lying_face: nooit :grimacing: heb wel deze cadeau gekregen. En als je het wil weten nog steeds spijt van de occean :unamused:

3 likes

Neee, of ga je ook voor de bi-color😉

1 like

Ikke niet :sweat_smile:

Dan heb je toch wel iets goedgedaan, en zo heurt het.

Zag ook dat je er een paar laat gaan in het blauwe gedeelte, weer aan het sparen voor iets bijzonders?

1 like

Ach ben er weer klaar :joy: mee gister opgeruimd ruim 40 stuks en nog een lade vol onzin beetje opruimen en paar terug terug naar 2 dozen ofzo :innocent: maar wat zag ik nou bij jou zin in knutselen aan de occean :joy: je bent niet bang wel super tof als het lukt

2 likes

Punt

2 likes

Hij is nogal met zijn ecologische voetafdruk bezig. Elke punt of komma kost weer wat CO2…

3 likes

Wat is het punt ? :joy:

1 like

Dat projectje ligt stil, marker is net te klein, helaas.

Gum gum erin dan :joy: jammer dan maar een ander horloge halen :joy:

O sorry dacht dat we op het forum zaten. <—— :sweat_smile:
Krijg ik hier gewoon net als vroeger op school bijles. :roll_eyes:

Bedankt heren.!

1 like

Een interessant filmpje wellicht:

4 likes

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Dit zijn punten die ik al eens vaker heb aangegeven, alleen denken mensen op dit forum dat Invicta op randje van uitsterven staat om een of andere reden.

1 like

Misschien wel eens leuk, dat de Invicta haters dit filmpje even bekijken. :sunglasses:

3 likes

Een collectie van 1.900 en 1.700 Invicta’s ? Wow.

2 likes