Invicta only

Als je het over mijn foto had, dit is de standaard original bezel, modelletje 9094OB👍🏻

Kwam dit tegen op instagram! :rofl:

1 like

Winner winner chicken dinner! :ok_hand:t2:

2 likes

wil wat zeggen, je betaald dan 2x 300 dollar, en krijg je er 4 bij… en dan maken ze nog ranzig veel winst op deze rotzooi.

Deze winkel heb ik zelf ook gezien, in Washington DC virginia zit er 1 zo een store… was toen ook helemaal niemand haha!

Mijn invicta Batman! Vanmiddag gefotografeerd om binnenkort te verkopen, maar als ik hem zo zie blijft het toch een mooi klok(je).

2 likes

@Chillekasper

Had je dit ‘kunstwerkje’ al gezien?

Zelfde werkje, maar iets mooier met de Arabische cijfers

1 like

Zoiets wil ik eigenlijk ook heel graag hebben… helaas geen geld voor…

1 like

Wellicht is deze vraag al eens voorbij gekomen.

Ik ben in het bezit van een Invicta horloge box. De “kussentjes” zijn 1 maat waardoor de horloges op rubber/lederen banden prima op te bergen zijn. Maar hoe te handelen met een stalen (kleiner gemaakte) band? Zijn deze “kussentjes” aan te passen oid?
Zijn er meerdere met zo’n box en een stalen band op hun horloge hebben?
Alvast bedankt voor de reacties!:+1:t3:

1 like

Ik snap het niet. Trekt Invicta lilliputters aan? :thinking:

2 likes

Lach maar, er is een reden dat die van mij mn go to horloge is voor dates. Denk dat ik van 90% complimenten heb gehad over mn invictaatje zonder dat ze wisten dat ik me met horloges bezig houd of dat er aanleiding voor was.

2 likes

Ik heb ook zo’n Invicta nodig, want met een Omega loopt het altijd op niets uit. :cry:

4 likes

Ruilen? Omdat jij het bent krijg je er dan nog een telefoonnummertje van me bij ook om het meteen te testen :+1:

2 likes

Ik heb gehoord dat het met Rolex ook wel werkt, maar het heeft niet dezelfde wow factor als invicta.

2 likes

Misschien zagen ze het verschil niet tussen Rolex en Invicta.

2 likes

Ik zit erover te denken om deze te verkopen.

Nog niet 100% over uit… zoals altijd🙃

2 likes

Bij sommigen wel, bij sommigen niet. Als vrouwen ze dragen in elk geval wel. Heb een keer gehad dat een meid op date verscheen met een submariner om (gelukkig had ik toen niet de invicta om :joy:) die ze nog echt gebruikte voor het duiken ook. Toen kwam het tafeltje aan mijn kant toch wel een stukje omhoog :sweat_smile:

U overschat de horlogekennis van studentes, die herkennen een Rolex pas als ze het logo en de naam zien. Als ze de modellen wel herkennen die je om hebt moet je toch eens goed nadenken waarom ze met je wilden afspreken.

Invicta betekent niet voor niks onoverwonnen. Al kan je de symbolische betekenis “laatste” van omega ook wel een romantische draai geven :thinking: in elk geval succes met deze persoon!

3 likes

Kwam van de week achter dat Invicta ook een auto merk was:
_1931

595131_1

Nu word ik wel een fan.
Dus Jasper als ze nu hier een re-issue van maken :+1:t2:

7 likes

Hmmm vind hem niet heel geweldig, iets te groot misschien, die sokken daar in tegen​:heart_eyes::yum:

9 likes