Invicta only

Helaas geen Titanium. De verkoper had het verkeerd begrepen. Stainless Steel in Titanium color.
Monster van een horloge. Zwaar maar door de boog van de achterkant wel comfortabel te dragen.
50 mm kast !!
Bloedmooi ding maar niet echt mijn ding. Gaat weer in de verkoop.

5 likes

Dat iriserend glas is waanzinnig. Moet je zien.

1 like

Wat een aanbiedingā€¦image

1 like

Dat zijn van die lompe aanbiedingen, wat moet je nu met 6 Invictaā€™s in 1 koop. Geef dan gewoon 66% korting, nog beter om de adviesprijzen te verlagen.

1 like

Jemig, het ziet er uit als de batcave, maar dan zonder alle stoere gadget, batmobiel en Batman.

1 like

Ja dat is American style, Big Bang for the buck

1 like

Beetje jammer dat ze dit met hun eigen merk doenā€¦

1 like

Vind het invicta merk wel mooi eigenlijk, kan aan mij liggen

1 like

Ik heb geen idee waarom ze dat doen. Ik weet alleen dat sommige verzamelaars dit leuk vinden om te variĆ«ren en in veel groepen kom ik videoā€™s tegen waar ze de familie blij maken door een aantal weg te geven. Het is marketingstrategie om zoveel horloges in 1 keer te verkopen (door x aantal gratis weg te doen bij verkoop van een horloge). Ik weet niet wat de gedachte daarachter is.

1+1 gratis is dan al een stuk beter, wat nogsteeds raar is, er zullen dan eerder mensen genegen zijn om 2 horloges mee te nemen ipv 6.
Tevens is de kortingspercentage ook al lager, dus meer winst :money_mouth_face:

Zulje kortingen geeft mij altijd een opgelicht gevoel, zoals ook keukenboeren

6 likes

9 likes
3 likes

Nice :+1:t2:

1 like

Mooi ding man,poe

1 like

Thank you! :slight_smile:

Is deze van jou? Uit welk jaar komt hij

Ik meen jaren 70

Vanmiddag nog ff een mooi fotootje geschoten

3 likes

Heel gaaf! Waar heb je die bezel gekocht als ik vragen mag. Ziet er namelijk heel gaaf uit!!