Invicta only

Ja natuurlijk, en iedereen mag zelf weten wat hij mooi vind. Dat maakt het juist zo leuk.
Deze ongenuanceerd vormgegeven Invicta roept uiteraard wat minder genuanceerde meningen op. Dat weet je als je hem draagt, daar moet je niet verlegen voor zijn.

Eerlijk is eerlijk: Dit soort horloges geven wel diversiteit aan het forum. Als iedereen de hele dag alleen maar Subs of Speedies post, blijven er maar een handjevol leden over.

Wel een mooie retrograde dagcomplicatie, daar onderin de kerker. :wink:

2 likes

Handig, een barbecue om je pols :joy:

Ah, sorry
 zie nu dat CompleetGetikt me voor was :wink:

1 like

Zijn dat kooltjes die daar onderin liggen
?

Hahaha! Helaas RDK! Je was inderdaad net te laat :joy::wink:

Heb even gekeken voor je Wezel maar nee
 :yum:

1 like

Wat is uw polsomtrek? Uit benieuwdheid.

jezus wat een apparaat!

1 like

Dat besef ik me heel goed SteefV
 Met zulke opvallende horloges, waar je toch soort van ‘aandacht’ mee vraagt, kan je die ook krijgen. En weet dat mijn smaak qua modellen niet alledaags is en dat mensen daar een ‘mening’ of opmerking over hebben. Ik kan er alleen om lachen
 Ik moet er mee lopen en ik draag wat IK mooi vind :smiley:

5 likes

Klopt
 Ik zie een horloge als een accessoire, en dat mag van mij best opvallen. Sommige dragen een dikke ketting of armband. Of koopt een opvallende, dikke auto, maar dat kan ik niet betalen haha :wink:

1 like

Mijn pols omtrek is ‘slechts’ 17 a 18 cm, maar ik vind dat persoonlijk geen reden om geen groot horloge te kunnen dragen

Ben persoonlijk wel fan van Invicta. Maar ik houd dan ook van grote horloges. Dit is een Pro Diver 20283 die ik laatst nieuw en goedkoop op marktplaats heb kunnen kopen.

1 like

Aah dus een grote klok ter compensatie van
 :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je kan inderdaad met een 17 a 18cm pols best een groot horloge dragen.
Maar als de lugs zo ver buiten je pols uitsteken als bij jou, is het horloge gewoon veel te groot voor je.
Volgens mij moet je behoorlijk uitkijken dat je niet achter een deurklink blijft hangen of zo :smiley:

Juist! Alleen dan met een klein budget :stuck_out_tongue_winking_eye:
Waarom denk je dat andere hier allemaal Rolex enzo dragen
 Ter compensatie MET budget :joy:

1 like

Ik denk dat het opende foto een beetje verkeerd oogt, wamt het valt op zich wel mee. Die deurklink, daar hoef ik niet bang voor te zijn, wel dat ik niet omval ivm het gewicht van het horloge :smiley::wink:

Hij is mooi :thumbsup:
Ik hou er wel van als mensen gewoon dragen wat ze mooi vinden.
En stiekem vind ik hem toch wel mooi :wink:

2 likes

Haha! Dank je wel Nijmege01 :smiley:
Ik denk stiekem wel meer mensen, maar die houden het voor zich :wink:

1 like

Bij Invicta moet ik altijd denken aan de horloge collectie van Menno Buch die ooit gestolen was:

Flinke verzameling Invicta’s. :grin:

4 likes

Hij is ook gewoon mooi😉

1 like

Thanks! :smiley::wink: