Invicta only

Hahaha! Nooit geweten! Vind ze alleen op het eerste gezicht niet hele bijzondere modellen… Wel veel! :joy:

En ik aan die ene mop.

“In Eindhoven is de Action helemaal uitgebrand”.
“oh ja?”
“Ja, totale schade € 198,95”:laughing:

2 likes

Vandaag is het Speedway II dag.
Eerst wit, dan zwart.

[URL=http://s6.photobucket.com/user/TheMaestro58/media/invicta/Speedway%20II/P1130611_zpsecfgsrve.jpg.html][/URL]

1 like

In dat geval doe ik mee met dit duo:

2 likes

Dat zijn 2 mooie modellen! :thumbsup:

1 like

2 likes

:wink:

1 like

1 like

Invicta clown :slight_smile:

2 likes

Hier de Grand Diver op Bali, dat waren nog eens tijden.

1 like

ach ik heb er ook 1. Ik vind het zo af en toe best hele leuke horloges. En en in sommige modellen gebruiken ze ook respectabele uurwerken. Soms in behoorlijk opvallende desgigns…maar dan heb ik dus liever een invicta dan een Diesel oid.

1 like

Het is kermis hier, maar eens kijken of ik er ook eentje kan winnen.

Slechts 3 van de collectie die ik heb.
Ben al jaren fan van Invicta.

3 likes

[No hommages, please]

Inderdaad, er staat een échte Honda CRX aan de straat! :smiley:

Overigens, deze heb ik gehad, ik wil nog een keer een net gebruikte blauwe (of teal-blauwe Grand diver, maar heb er niet meer dan € 100 voor over.

2 likes

Grappig, een hommage aan de BB en een homage aan écht bier… :wink:

Haha, ach ja… Je vraagt om een ‘lekker pilsje’ en dan krijg je Heineken…

1 like

Even wat leven brengen hier!

Gisteren 3 nieuwe aanwinsten gehad. Twee mooie divers van Seiko, maar ook dit buitenbeentje. Het is een mooie Invicta die mij aardig heeft verrast. De kwaliteit van het bandje is ook super.

3 likes

Inmiddels 3 invicta’s allemaal via Amazon.de of Amazon.co.uk besteld.
Geen high end horloges maar voor de prijs echt dikke prima. Automatisch uurwerk dat +5/-5 loopt per dag. Screw-in crown en tot 200 meter water resistant (grand diver 300m). Prima afwerking.

4 likes

Een van de kleinste Invicta’s, met een totaal nutteloze 24 uurs bezel
maar best een comfortabel klokkie.

3 likes

Mijn eerste automaat back in the day was een invicta diver. Top horloge, vrijwel onverwoestbaar, zag er goed uit (wist toen niet dat het een Rolex hommage was) en extreem betaalbaar. Zorgeloos mee de Jamaicaanse zee in kunnen rennen. Iets wat ik met m’n breitling of omega niet snel zal doen.