Invicta only

Mooi zeg!!

1 like

Haha, snap ik! Alleen ik vond het toch niet top. Dus jammer! Maaarrr, jubilee op een pro diver 40mm is wel echt gaaf!

1 like

Wat vinden jullie hiervan dan?

Leuk ding, maar ik vind de plaat zo huge en de lume zo groen…

Ik vind ze wel tof, zijn er in verschillende kleuren zag ik net

Invicta topic…nice :grin: Kan ik eindelijk onderstaande eens delen.

Vond deze fantastisch toen ik hem zag (later kocht) een aantal jaren terug…Nu ik wat langer horloges bekijk en verzamel is hij stiekem nog steeds best wel tof.

4 likes

Eens tof, altijd tof? :wink:

Ja klopt! Ik heb zelf de prodiver 8926ob . Als ze daar nou een zwart/blauwe bezel maken met witte lumen (uurmarkeringen) ben ik verkocht haha

https://www.invictastores.eu/collections/pro-diver/invicta-pro-diver-25821-mens-watch-44mm/

Ik heb vorige week naar deze zitten kijken met een Swiss Ronda uurwerk, misschien is dat iets? Is wel een quartz

2 likes

Die is ook gaaf! alleen past bij mij een 40mm beter.

1 like

4 likes

Onlangs video over mijn vintage horloge collectie. Dit is deel 1. Denk zelf dat ik het moet uitsmeren over 4/5 video’s, aangezien het om best aardig wat horloges gaat.
Ralf bracht mij op dit idee @RLC

3 likes

Leuke video maar een intro van 2 minuten is wat overdreven niet?

1 like

Was ook geen intro. Dat is een deuntje voordat Livestream begint en ik alles klaarzet.

Zet je niet alles klaar voor de livestream überhaupt begint? Ik zou al een half uur van tevoren klaar zitten met klamme handjes of ik het niet weer ga verprutsen…

Die paar minuten zijn toch nodig. Met name omdat vooraf alles klaar kan zetten maar wanneer die gestart is er toch nog dingen zijn.

Meestal knip ik dit overigens later er af. Zal dat straks nog even doen. :smiley:

Ik zit overigens nooit met klamme handjes. Het gaat om een hobby en iets wat ik leuk vind om te doen.

Wordt nu verwerkt en is morgen er uitgeknipt.

1 like

5 likes

Benieuwd wanneer ze de 35113 gaan uitleveren…
Iemand een idee?

1 like