Invicta only

Uploaden: Screenshot_20210108-110540_Gallery.jpg…

2 likes

5 likes

Hi allemaal,

Ik wil graag mijn invicta 8926ob een andere vibe geven.

Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik zoek deze bezel, en die moet natuurlijk op mijn 8926ob kunnen en passen!

Laat maar weten en een fijn weekend gewenst!

1 like

Voor de invicta lovers.

3 likes

https://www.invictastores.eu/nl/collecties/pro-diver/invicta-vintage-pro-diver-31290-automatisch-herenhorloge-40mm/

Hier ook op voorraad. Scheelt weer een klein beetje.

2 likes


Leuke horloges voor weinig geld!

7 likes

10 likes

Kan iemand mij helpen? :grin:

Ik wil graag mijn invicta 8926ob een andere vibe geven.

Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik zoek deze bezel, en die moet natuurlijk op mijn 8926ob kunnen en passen!

als ik jou was zou ik de binnen en buitendiameter opmeten en als sites als aliexpress op bezel zoeken. moet gaan lukken

Ik kan het niet duidelijk en goed opmeten met een meetlint. Iemand die weet wat de maten zijn van de bezel van de 8926ob?

Bericht van Invicta:

De Invicta vintage (die van de pre-order) staat klaar voor verzending.

Het gaat eindelijk gebeuren :slight_smile:

2 likes

Vandaag kwam ik dit tegen, vind Ben’s watch club ook wel leuk om te zien: https://youtu.be/XydvmDV0N2w

ja het wordt nog wat met invicta :wink:

Hopelijk vervolgen ze deze weg. Nu eerst lekker mijn vintage chrono in ontvangst nemen, morgen!

1 like

Zijn opmerking dat ie lijkt op de getoonde Breitling slaat natuurlijk nergens op: zo kun je nog wel 1000 horloges aanhalen, dat ie daar “wat” op lijkt.

Misschien tijd voor een (digitale) schuifmaat? Ik heb er recent ook eentje gekocht, ik geloof dat ik er twee tientjes voor heb betaald, maar je hebt ze ook voor minder (en meer).

7 likes

Wederom een dagje op staal. Dat bevalt me goed, alleen die clasp krijg ik alleen met grof geweld open, dus een aftermarket incoming!

3 likes

3 likes

Mooi hoor! :smiley:

1 like

Heb ook de zwarte uit de HF actie van vorig jaar. Heb best wel wat Seiko’s, maar draag de twee Invicta’s ook graag. Voor weinig geld best wel aardig horloge.