Invicta only

Wederom een dagje op staal. Dat bevalt me goed, alleen die clasp krijg ik alleen met grof geweld open, dus een aftermarket incoming!

3 likes

3 likes

Mooi hoor! :smiley:

1 like

Heb ook de zwarte uit de HF actie van vorig jaar. Heb best wel wat Seiko’s, maar draag de twee Invicta’s ook graag. Voor weinig geld best wel aardig horloge.

Ik zag op eBay een bijzonder model, de invicta propeller. Heel bijzonder. Kost 2 x niks. Heeft een forumlid toevallig dit model? Het is een 50mm model en benieuwd naar echte foto’s.

3 likes

Wat is het referentie nummer van het enalaatste ?

Invicta Reserve 23762A Deze is 4 mm dik en is van Titaan

1 like

Eerste post; hierbij mijn Invicta klokjes :). Links de 20434, gekocht in 2018 en rechts mijn nieuwe aanwinst, de 34337 Pro Diver. Beide op Nato ivm metaalallergie.

6 likes

Dan zou je eens naar Titaan moeten kijken. Dan heb je er geen last van.

2 likes

Mijn eerste Invicta komt eraan vanuit Amerika! :+1:t2: :grin:

1 like

Zondag is rustdag, maar niet met voor deze jongen #BeastMode :blue_heart:

3 likes

Ik gebruik een hoekje van een oude creditcard hiervoor, werkt perfect

1 like

Die van mij gister op de seconde gelijk gezet: 24 uur later, loopt ie 3 seconden achter, en in de nacht niet om de pols gehad.

:+1:

1 like

Heb die van mij net binnen! :star_struck::star_struck:

5 likes

Mijn allereerste automaat was de 8926ob. Onmiddellijk grote fan. Per ongeluk laten vallen, zelf glas vervangen. Ik doe deze nooit weg.

6 likes

Was het moeilijk om het glas zelf te wisselen?

Met een youtube video, een goedkope horlogeglas pers en wat amateuristisch gepruts toch relatief vlot gelukt!

2 likes

Klinkt als het niveau waar ik wel zo’n beetje op zit! :+1:t2: :grin:

2 likes

Net binnen.
Mooie sunburst, fijne afmetingen.
Prachtige band ook. 10 Bar WR
Aanrader deze 35113 LE

8 likes

Ook hier is hij binnen. Gekocht voor papa als cadeau :gift:
Misschien hou ik ‘m wel zelf :sweat_smile:

13 likes