Invicta only

Is hen inmiddels de toegang daartoe ontzegt?

9 likes

3 likes

GG! Mooi :ok_hand:t2: :smiley:

1 like

Vintage Invicta, vandaag binnengekomen uit Italië, geen idee hoe vintage, wist de verkoper ook niet helaas, iemand binnen dit forum enig idee?

5 likes

Jaren 90 toen Zwitserse Invicta definitief failliet ging waren er verschillende organisaties die de naam registreerden. In Amerika wat vandaag de dag Invicta is, en in Italië was er een andere horloge/mode groep die Invicta als merk registreerde. Dit horloge behoord tot die tweede.

2 likes

Dank voor je reactie! Leuk om te weten, ik vond het een interessant klokje, kom er achter dat het fixed lugs heeft, dus bandje wisselen wordt lastig ben ik bang…

Als @Jurk een tekening over je maakt ben je dankbaar. Godsamme.

1 like

:joy: rustaaagh.
Ben het met je eens hoor :sunglasses:

Potlood is machtiger dan het zwaard. 🥷

3 likes

Eentje uit de jaren 40 met een landeron 39 column wheel :star_struck:

8 likes

@Chillekasper dat invicta platinum plan iets voor jou?

3 likes

6 likes

De NA op een NA strap gezet vanavond, staat ‘m best tof vind ik

4 likes

5 likes

6 likes
4 likes

Best okay die Invicta 35113 uit de Vintage collectie. Heb nummer 090 van de 300 stuks. Wel bijzonder dat die 300 stuks na 12 maanden nog steeds zijn verkocht. Op de site nog gewoon te bestellen. Mooie wijzerplaat in Silver Sun-ray finish met mooie minutenmarkeringen. Dat Seiko VK64 mechaquartz uurwerk is heksenspul: die smooth secondewijzer bij de Chrono met Instant reset. Kast van 40mm en lugs van 20mm maken hem mainstream. Heb hem nog steeds op de originele Bruin leren band. Binnenkort gaat er een echte Rallye band op.

Post hieronder jouw serienummer vd 35113. Eens kijken op hoeveel we uitkomen.

7 likes

5 likes

https://www.invictastores.eu/day-deal/ toch wel leuke aanbieding. Heb er eentje en prima tevreden.

2 likes

Waar is de 40 op de bezel