Invicta only

Door de reflectie van het licht op de bezel en de manier van fotograferen verdwenen, zo lijkt… Op mijn andere foto’s wel zichtbaar:

5 likes

10 likes

5 likes

Invicta pro diver 2958 - 30mm

Hij heeft de polsen van z’n vader :heart_eyes:

10 likes

Speciale uitvoering van 8926ob. Combi bezel, speciale achterkant en…safier in de voorruit .

10 likes

Streng gelimiteerd zie ik!

4 likes

Heel streng :slight_smile: :joy:

12 likes

Een paar maanden niet meer omgehad, dus vandaag maar weer eens uit de kast gehaald.

14 likes

7 likes

11 likes

Nice!

Deze vandaag, mooi glimmend bij de eerste zonnestralen.

6 likes

Gisteren binnengekregen. De Seadweller homage van Invicta. Best okay als je ziet dat werkelijk niks kost: listprijs van € 144 (worden ze nooit voor verkocht), standaard altijd aangeboden op Invicta/Amazon voor € 79. Aanbiedingsprijs van de week was het belachelijke bedrag van € 36…

Totaalpakket ziet er niet eens verkeerd uit. Algehele afwerking en de band zijn okay. De nadelen: de kroon lijkt wel helemaal frictieloos te zijn (geen gevoel), de bezel is bijna niet in beweging te krijgen en de secondewijzer mist consequent elke secondemarker.

Referentie is Pro Diver 22054. Voorzien van het Hattori/Seiko PC32A Quartz uurwerk. Kastdiameter van 43mm en lugbreedte van 22mm. Op de originele Invicta solid-link band, met hollow end-links en geperste sluiting.

11 likes

8 likes

Mooi !

Als ik je foto’s zo zie, denk ik dat er geen merknaam (meer) in de zijkant van de kast staat, of vergis ik me nu ?

1 like

Thanks Paul.
Op deze staat er geen Invicta in de kast gegraveerd. Er zijn overigens nog genoeg in het assortiment waar het nog wel in staat.

Soms overdrijft Invicta; dan staat er ook op elke schakel in de band het logo gegraveerd…

1 like

13 likes

9 likes

Mijn invicta pro diver, is hij niet een beetje te groot voor mijn pols? Ik ben namelijk 15 jaar afbeelding|375x500

10 likes

Hij is wel mooi.
Gewoon even door groeien komt goed.