Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik dacht dat dit een 30mm Dames horloge was.
Voor iemand deze wil bestellen raad ik aan dat even te checken.

Spijtig, al uitverkocht :frowning:

Betreft idd een dames model. Maar ik zag op de site nergens een diameter van de kast helaas. Kan maar zo dat het om een klein kastje gaat. Vind er voor de rest weinig vrouwelijks aan

42 mm

Ik heb hem met de zwarte dial. Bevalt erg goed

Maar het is dan ook mijn eerste duurdere horloge dus heb ook niet echt goed referentie materiaal :sweat_smile:

Waar verwacht je betere korting te krijgen dan?
Plaatselijke juwelier gewilliger om omzet te maken? Ben best benieuwd of dit zou kloppen.

Dank Niels voor de tip. Wilde deze Invicta wel eens uitproberen. Ongelofelijk wat je voor € 36 krijgt.

Foto’s hiero.

1 like

Ik heb ‘m laten gaan omdat het een Quartz was. Eigenlijk wel spijt van voor het geld.
Ziet er prima uit!

1 like

Loop net dit tegen het lijf in Uden.
Heel veel G shock , Edifice, Festina ,und so weiter.
Meteen maar een hele mooie stalen G shock gescoord
Daar laat ik wel iets meer van zien als ik straks thuis ben .

Let wel.
Alles 30 % betekent daar dus ook echt alles.
Dat is ook nog wel eens anders.

8 likes

Thanks.
Quartz is echt niet verkeerd voor sommige horloges; tijd staat bij deze bijvoorbeeld (bijna) altijd goed.

1 like

50% off all mondaine

I promise I’m not some kind of mondaine lunatic haha. Just came up on my mp search to see if anyone was selling all those watches locally.
Again sorry for the English. Would people prefer if I use translate? Learning but I’m not the quickest at that.

4 likes

Invicta Horloge VINTAGE Pro Diver 34333 - Officiële Invicta Shop - Gratis verzending! (invictastores.eu)

€ 89 voor een NH35A automaat.

4 likes

Wederom een Invicta Quartz voor 36 euro. De Pro Diver 37,5mm in het blauw.

https://www.amazon.nl/Invicta-Diver-9204-Quartz-horloge/dp/B000GX8WAG/ref=mp_s_a_1_10?crid=DXF5RJC5YMGH&keywords=invicta+horloge+heren&qid=1643503433&sprefix=invicta%2Caps%2C108&sr=8-10

5 likes

Van grinsven in 's-Hertogenbosch. 30% op enkele Rado en Longines modellen

11 likes

Wat Casio G-Shock in de aanbieding bij Jewelz

4 likes

Een gouden Seiko 5 voor maar 56 euro + 15 euro verzendkosten. Dat is nagenoeg Invicta-geld! Koopje! (een NH35 alleen is al bijna duurder dan dit… :joy: )

edit:

Op de nederlandse amazon staat hij ook voor 73 eur + 15 verzending.

3 likes

Een gouden herenhorloge van roestvrij staal? :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Goudkleurig :sweat_smile:
Massief goud voor dat geld had ik hier niet gemeld :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha dan allemaal zelf gekocht idd

1 like

Bevat een 7S26 als uurwerk…trouwens :wink:

3 likes

Klopt helemaal. Toch weerhoudt dat verkopers er niet van om 150,- voor deze modellen te vragen :face_with_hand_over_mouth: Het maakt hem wel minder geschikt om alleen voor het uurwerk te kopen ja.

Mag ik eerst nog even wakker worden met wat koffie? :joy: