Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Kan ik mij ook nog herinneren… dat was echt mazzel…of een typfoutje haha!

1 like

Dat heeft er meer mee te maken dat er wanneer er uit de winkel wordt besteld, de bestelling moet worden goedgekeurd door het winkelpersoneel. Wanneer er bijvoorbeeld opeens drie aanvragen komen binnen een uur gaat het horloge natuurlijk naar diegene die het eerst zijn bestelling heeft gedaan. Dit is anders wanneer je een bestelling vanuit het online magazijn van Bijenkorf koopt, dan wordt de voorraad gelijk geüpdatet

4 likes

Dat klopt, maar dat was 50% korting en niet 70%.
Mooi horloge btw👍

1 like

Hopelijk was ik op tijd…

Maar wacht nog steeds op bevestiging, dus ben bang van niet…

6 likes

:crossed_fingers:

1 like

Zie het als de ‘opruiming’ waarbij de laatste exemplaren de deur uit moeten.

3 likes

Ik vrees ervoor
Vorige week ook zo’n mail,gekregen ,
Maar daar is het ook bij gebleven….

2 likes

Angry-Mr-Bean-Shakes-Head

6 likes

Ja klopt, en met 50% korting wordt er ook zeker geleverd vanuit de winkels. Maar zodra het laatste horloge met dit kortingspercentage dan verkocht is, passen ze de korting aan naar 70%, terwijl deze dan niet meer voorradig en leverbaar zijn. Althans, dat is mijn beleving. Of is het hier iemand gelukt om van de bovenstaande aanbiedingen van de Bijenkorf een horloge tegen 70% korting te bemachtigen?
Verder geen bezwaren hoor van mijn kant tegen deze handelswijze. 50% korting is nog steeds erg netjes👍

1 like

Ik heb dezelfde mail, al vier uur geleden gekregen. Ik ben bang dat het hier bij blijft?

1 like

Voor welk horloge was dit, als ik vragen mag? Dan kan ik mijn kans inschatten voor de FC… :rofl:

1 like

De BM.

1 like

De mijne was van 11.41
8 uur geleden :sob:

1 like

Bij de srpd21 kreeg ik vrij snel 2 mailtjes maar werd pas de volgende dag gebeld

2 likes

Hier ook eentje via de Bijenkorf vorige week

13 likes

Ik had ook de BM. Mocht het je toch nog lukken dan is hij je gegund :wink: Zou er nou echt iemand zijn die hem krijgt voor dat bedrag?

1 like

Ben bang dat we beide niet zo @luuk ie zijn

5 likes

Haha ik vrees het ergste…

2 likes

Hahaha oprecht ook om 11:41 verstuurd

2 likes

En wel al antwoord?

1 like