Kan ik mij ook nog herinneren… dat was echt mazzel…of een typfoutje haha!
Dat heeft er meer mee te maken dat er wanneer er uit de winkel wordt besteld, de bestelling moet worden goedgekeurd door het winkelpersoneel. Wanneer er bijvoorbeeld opeens drie aanvragen komen binnen een uur gaat het horloge natuurlijk naar diegene die het eerst zijn bestelling heeft gedaan. Dit is anders wanneer je een bestelling vanuit het online magazijn van Bijenkorf koopt, dan wordt de voorraad gelijk geüpdatet
Dat klopt, maar dat was 50% korting en niet 70%.
Mooi horloge btw👍
Zie het als de ‘opruiming’ waarbij de laatste exemplaren de deur uit moeten.
Ik vrees ervoor
Vorige week ook zo’n mail,gekregen ,
Maar daar is het ook bij gebleven….
Ja klopt, en met 50% korting wordt er ook zeker geleverd vanuit de winkels. Maar zodra het laatste horloge met dit kortingspercentage dan verkocht is, passen ze de korting aan naar 70%, terwijl deze dan niet meer voorradig en leverbaar zijn. Althans, dat is mijn beleving. Of is het hier iemand gelukt om van de bovenstaande aanbiedingen van de Bijenkorf een horloge tegen 70% korting te bemachtigen?
Verder geen bezwaren hoor van mijn kant tegen deze handelswijze. 50% korting is nog steeds erg netjes👍
Ik heb dezelfde mail, al vier uur geleden gekregen. Ik ben bang dat het hier bij blijft?
Voor welk horloge was dit, als ik vragen mag? Dan kan ik mijn kans inschatten voor de FC…
De BM.
De mijne was van 11.41
8 uur geleden
Bij de srpd21 kreeg ik vrij snel 2 mailtjes maar werd pas de volgende dag gebeld
Ik had ook de BM. Mocht het je toch nog lukken dan is hij je gegund Zou er nou echt iemand zijn die hem krijgt voor dat bedrag?
Haha ik vrees het ergste…
Hahaha oprecht ook om 11:41 verstuurd
En wel al antwoord?