Will be fun then, once he starts selling them here on HF
Kijk aan dat is zeker interessant! 
Wat is eigenlijk het formaat van die Seamaster 300m?
Nooit begrepen waarom die railmaster niet te slijten is
Ik wel. Goedkoop geprinte wijzerplaat. Ik zie er de luxe van Omega niet aan af. Vind het echt een verschrikkelijk model.
Geen idee 
Ik ook niet. Zelf vind ik het wél een echte classic…moest ik niet ah wachten zijn op iets anders zou ik hem zelf durven kopen.
Toch grappig: kortingen tot 30% op Omega in de etalage. Bij Rolex staat er enkel : for exhibition only 
Ik heb er ook 1 weten te bemachtigen. Was eerst uitverkocht, maar kreeg een mail dat het product er weer was (retourzending?)
Netjes in een doos met omdoos en garantiekaartje.
30% op oa Seiko, Hamilton, Tissot, Certina, Swatch.
20% moet sowieso wel te regelen zijn op Omega’s, niet? Of ben ik daar veel te optimistisch in?
Allang niet standaard meer hoor. Maar goed, misschien ligt het er ook aan of je naar een grote keten gaat of een kleine zelfstandige juwelier.
Ik dacht dat dit een 30mm Dames horloge was.
Voor iemand deze wil bestellen raad ik aan dat even te checken.
Spijtig, al uitverkocht 
Betreft idd een dames model. Maar ik zag op de site nergens een diameter van de kast helaas. Kan maar zo dat het om een klein kastje gaat. Vind er voor de rest weinig vrouwelijks aan
42 mm
Ik heb hem met de zwarte dial. Bevalt erg goed
Maar het is dan ook mijn eerste duurdere horloge dus heb ook niet echt goed referentie materiaal 
Waar verwacht je betere korting te krijgen dan?
Plaatselijke juwelier gewilliger om omzet te maken? Ben best benieuwd of dit zou kloppen.
Dank Niels voor de tip. Wilde deze Invicta wel eens uitproberen. Ongelofelijk wat je voor € 36 krijgt.
Foto’s hiero.