Nee nog niks
Jammer
Geen slechte deal volgens mij??
Forse korting.
Wat ik alleen niet begrijp: een van de weinige smartfuncties waarin het horloge daadwerkelijk een rol speelt, is slaap monitoren. In mijn beleving is dit zeker géén horloge dat ik in bed zou dragen. In verband met stoten (hèhè, tegen de stalen bedspijlen).
Met een Samsung Galaxy 4 zou ik dat wel doen.
Hier nog wat leuke aanbiedingen bij Strego.
Korting variërend van 20% - 30% korting.
Excuse the picture. And maybe I’m posting wrong as they are not on the site. But bijenkorf den haag has 80 percent off mondaine in store.
Just grabbed a big date evo 2 for 57 euro
Wow. Jammer dat het zo ver is. Die met zwarte case zou ik wel willen voor een prikkie.
Small ladies size. Think it was 30 euro. Are you ever passing delft where I live?
Also good money off lactose and Swiss hanowa if people are interested in those
Net bij de bijenkorf in DH geweest. Leeg display, alles weg! (vwb de mondaines dan)
Sorry guys posted as quick as I could. Maybe 3 mins after I purchased and all were still there. I think maybe 1 person came in and took a lot.
Toch nog eens onder de aandacht brengen voor de Omega fans.
Bij Tollet Brussel nog steeds een paar erg mooie Omega’s te scoren met mooie korting!
Will be fun then, once he starts selling them here on HF
Kijk aan dat is zeker interessant!
Wat is eigenlijk het formaat van die Seamaster 300m?
Nooit begrepen waarom die railmaster niet te slijten is
Ik wel. Goedkoop geprinte wijzerplaat. Ik zie er de luxe van Omega niet aan af. Vind het echt een verschrikkelijk model.
Geen idee
Ik ook niet. Zelf vind ik het wél een echte classic…moest ik niet ah wachten zijn op iets anders zou ik hem zelf durven kopen.
Toch grappig: kortingen tot 30% op Omega in de etalage. Bij Rolex staat er enkel : for exhibition only
Ik heb er ook 1 weten te bemachtigen. Was eerst uitverkocht, maar kreeg een mail dat het product er weer was (retourzending?)
Netjes in een doos met omdoos en garantiekaartje.
30% op oa Seiko, Hamilton, Tissot, Certina, Swatch.