Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Op de site horloge.nl aardige kortingen tot 70%. Veel “merken” waar we niet niet echt warm voor lopen, maar toch ook nog wat Victorinox, Hanowa, Edox of een enkele Citizen erbij.

Ik dacht heel even “yes! Een goedkoop nh35 uurwerk!”. :smile: toen zag ik dat het om een quartz model gaat. :sweat_smile:

Een serieus gaaf horloge, voor serieus gave prijs. Niks aantrekken van de hollow-end-links, merk je helemaal niets van als je m om hebt, 20 mm met bruine Barton… rrrrrr…

Trendjuwelier van 550 voor 385 Euro

Seiko Prospex herenhorloge Solar Analoog 38,5 mm SNE571P1 - Trendjuwelier.nl

13 likes

Bij Amazon.de hebben ze leuke Seiko deals nu.
Je ziet de volledige prijs, maar er zijn coupons te activeren tussen de 40 en 60 EUR.
Check dus even per horloge hoe hoog de coupon is.

Hierbij een aantal links…

Deze is erg mooi

9 likes

Solar is super!

1 like

Nice! Zit 2 modellen die ik zocht!

1 like

Vooral die SSB397P1 is erg mooi in het echt !
Ik had hem al eens eerder getipt hier.
Maar €169 is echt :white_check_mark:

1 like

Inderdaad mooie prijzen bij amazon.de met de coupons. Ik krijg geen zoekopdracht voor elkaar die alle Seikos met coupon laat zien maar met deze zoekopdracht zie je wel duidelijk welke nog meer een coupon hebben. Er zitten ook een SRPD bij en nog een solar chrono.

3 likes

Vandaag weer een mooie Frederique Constant voor een topprijs op iBood: https://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/589067/frederique-constant-horloge-smart-functies/

4 likes

Laatste ronde met 80% en 70% korting:

9 likes

Nog eentje van deze beschikbaar in Den Haag.

7 likes

Geen idee hoor, Elon Musk tipte dit gratis (???) horloge :slight_smile:

1 like

Ik doe het toch maar niet.

Is weg anders had ik hem besteld

Op het moment dat er 70% korting wordt gegeven bij de Bijenkorf zijn de betreffende horloges vaak al uitverkocht. De info op de website strookt dan niet met de verkrijgbaarheid in de winkels is mijn ervaring. Ik zie dit meer als lokkertje, en enkele keer daargelaten. Ik meen mij te herinneren dat er 2 jaar terug een mazzelaar was die een limited captain willard met 70% korting had weten te bemachtigen, maar dit zijn excessen.

5 likes

En die excessen maken het zo leuk…

4 likes

Zelfde ervaring met Bijenkorf :cold_sweat:

Ik had toch echt afgelopen week een Seiko SRPD21 voor €240 via de Bijenkorf :thinking:

17 likes

En ik ook en volgens mij nog 2 hier op het forum

11 likes

oh, waren jullie dat!