Welke bij Zalando zijn nu 38mm ?
Ik zou inderdaad even kijken op de Timex site, maar in ieder geval zijn de zwarte en blauwe two tones, de zwart/staal en de blauw/goud 38mm
Volgens mij een scherpe deal!
Is er en verschil in functies tussen de 39mm en de 43mm? de DW5600 is ook 43mm toch?
Een Invicta Prodiver voor 36,45.
Daar kan zelfs oom Ali niet tegenop!
Nee⦠er is alleen verschil in meten⦠het zijn gewoon de 39 versie in hoogte, en 43 versie in breedte. Dezelfde dus 
Besteld! Thanks voor de tip. Niet voor mezelf maar altijd handig voor een verjaardag. 
Op de site horloge.nl aardige kortingen tot 70%. Veel āmerkenā waar we niet niet echt warm voor lopen, maar toch ook nog wat Victorinox, Hanowa, Edox of een enkele Citizen erbij.
Ik dacht heel even āyes! Een goedkoop nh35 uurwerk!ā.
toen zag ik dat het om een quartz model gaat. 
Een serieus gaaf horloge, voor serieus gave prijs. Niks aantrekken van de hollow-end-links, merk je helemaal niets van als je m om hebt, 20 mm met bruine Barton⦠rrrrrrā¦
Trendjuwelier van 550 voor 385 Euro

Bij Amazon.de hebben ze leuke Seiko deals nu.
Je ziet de volledige prijs, maar er zijn coupons te activeren tussen de 40 en 60 EUR.
Check dus even per horloge hoe hoog de coupon is.
Hierbij een aantal linksā¦
Deze is erg mooi
Solar is super!
Nice! Zit 2 modellen die ik zocht!
Vooral die SSB397P1 is erg mooi in het echt !
Ik had hem al eens eerder getipt hier.
Maar ā¬169 is echt 
Inderdaad mooie prijzen bij amazon.de met de coupons. Ik krijg geen zoekopdracht voor elkaar die alle Seikos met coupon laat zien maar met deze zoekopdracht zie je wel duidelijk welke nog meer een coupon hebben. Er zitten ook een SRPD bij en nog een solar chrono.
Vandaag weer een mooie Frederique Constant voor een topprijs op iBood: https://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/589067/frederique-constant-horloge-smart-functies/
Laatste ronde met 80% en 70% korting:
Nog eentje van deze beschikbaar in Den Haag.
Geen idee hoor, Elon Musk tipte dit gratis (???) horloge