Wanneer je dit logo op de horloge tegenkomt dan kun je bijna 90% zeker zijn dat het uit de jaren 90 komt.
Zie ook logo op wijzerplaat
Maar weet niet hoe dit zit met doosjes
Wanneer je dit logo op de horloge tegenkomt dan kun je bijna 90% zeker zijn dat het uit de jaren 90 komt.
Zie ook logo op wijzerplaat
Maar weet niet hoe dit zit met doosjes
Dudeā¦
Wel mooie datejust hommage van invicta, ik wist niet dat zij zoān model hadden!
Ja sorry voor mijn warrigheid. Kwam gisteren om 1 uur in de nacht thuis van werk en dacht. Waar komt dit vandaan.
Uit jaren 70 is gebaseerd op gebruikt van materiaal en style van doosje. Zal straks foto zoeken van doosjes uit jaren 90
Heb net gekeken voor voorbeelden in de jaren 90. Ik Ben bekend met horloge dozen zoals deze:
Of houten doosjes (die ze in een andere uitvoering veelal na 2000 gingen gebruiken.
Ik ken het, wasted as fuck spullen bestellen geeft later toch een soort van kerstgevoel als het dan binnen komt
Ik herken dit.
Dan smeer ik 's avonds mn boterhammen, en dan de volgende dag tijdens de lunch mezelf hardop afvragen wat er op mn brood zal zittenā¦
Ik ken het gevoel. Lekker een paar drankjes en de dag erna eerst in de mail kijken wat de schade is
En als het onbekende pakket dan eindelijk binnen is alleen nog even bij het afhaalpunt de invoerrechten aftikkenā¦
Een zegel lsd en een Amazon prime account en iedere dinsdag is kerstmis
I like the way you think
Ik hoop echt op een allesomvattendInvictadoosjestopic
Herstel, uitgebreid met Omega, Rolex, Breitling en Ozoo door de jaren heen.
Ze hebben door de jaren heen heel wat verschillende opberg dozen gemaakt. Door je opmerking vraag ik mij af hoe dit met andere merken zit. Omega heeft ook heel wat verschillende. Rolex staat bij mij bekend om alleen die groene dingen.
geheime aanbieder.
Man man man
Open dan gewoon een topic over Invicta dozen zonder vermelding dat je bent vergeten dat je het hebt besteld
Haha, heb niet gezegd dat het eruit ziet als een oude schoenendoos ofzo.
Als ik eerlijk mag zijn. Rolex doet er goed aan om 1 lijn te trekken. Vasthouden aan een bepaald soort image. Niet teveel meegaan met de mode, ook al bespeur ik dit stiekem weleens in sommige van hem modellen (denk maar aan die bling bling horloges). Dus marketing technisch is het best goed gedaan. Ook die horloge dozen van hen zijn prima. Weet niet zeker of het altijd leer is geweest. Maar het ziet er luxe uit en heeft wel iets. Het past heel erg bij hun image. Verder weet ik niet of ze weleens hiervan afwijken. Gebruik van andere kleuren? Of andere materialen zoals hout?