Invicta Pro Diver 36786 Automatisch Herenhorloge - 44mm

Goed middag ik heb een vraag weet iemand of dat de Invicta Pro Diver 36786 Automatisch 44mm NH35A
Uurwerk goed is en hoeveel seconden per dag ?

https://calibercorner.com/seiko-caliber-nh35a/

" ACCURACY:

In the technical documentation, Time Module claims that the NH35A accuracy range is within -20~+40 seconds per day under normal conditions. They recorded these accuracy measurements without the date complication being active. This shouldn’t have any noticeable bearing on the accuracy, but it’s interesting nonetheless.

Note: When you attempt to get a measurement of your watch’s accuracy, it’s important to make sure your watch is fully wound or the lack of power reserve may skew the test results. TMI states that measurements should be done within 10-60 minutes after the movement is fully wound up."

1 like

Veelgebruikt uurwerk blijkbaar, voor de prijsklasse waarschijnlijk prima.

1 like

86 400 seconden per dag.

6 likes

Werkt bij mij als een tierelier. Gewoon een seiko uurwerk. Zit bij mij ook in andere merken zoals bij invicta. Heeft een gele rotor. Verder hetzelfde

2 likes

86380 - 86440 per dag dus :slight_smile:

1 like

En ook weinig onderhoud?

Ik zou me in deze prijsklasse niet druk maken over onderhoud.

Prima uurwerk, vaak nog wel nauwkeuriger dan aangegeven. Uurwerk is nooit onderhoudsvrij, maar ze zijn zo goedkoop dat voor 30-40 euro het uurwerk vervangen kan kopen.

Ik zou me eerder zorgen maken over de kwaliteit van Invicta :grin:

1 like

Invicta prima horloges.
En de een loopt beter dan de andere maar dat is met Seiko ook zo.
Maar voor die prijs moet je geen Rolex verwachten natuurlijk.
Zijn gewoon leuk en de kasten zijn prima.

1 like

Je zult hier evenveel voorstanders als tegenstanders treffen van het merk Invicta. Ik zelf ben niet zo’n fan grote klonkige kasten maar dat beslisy iedereen voor zichzelf.
Met het Seiko uurwerk is niets mis.

Heb je gezien dat er twee hele mooie Invicta’s voor erg weinig geld van gebruiker @Zuid in het verkoopgedeelte van het forum staan?

2 likes