Invicta pro diver 8926ob

Beste lezers,

Ik zat laatst in een oude doos op zolder te kijken en vond een nep Rolex die mijn vader ooit een keer op het strand had gekocht. Toen hij het gekocht had vond ik het niks aan, maar toen ik het weer zag en om had gedaan was ik meteen van mening veranderd. Ik ging gelijk opzoek naar horloges die erop leken en kwam uit op de Invicta pro diver 8926ob. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat het merk niet echt geliefd was en dat het toch wel werd afgeraden. Het uurwerk echter is van goede kwaliteit van seiko en voor rond de 100 euro lijkt het me ook een goede koop.
Verder had ik gezien dat er op sommige sites aanbiedingen zijn waardoor het horloge nog goedkoper is maar zulke aan biedingen kan ik niet meer vinden.

Weten jullie waar zulke aanbiedingen te vinden zijn? en als jullie dit horloge afraden, welk horloge zou je dan aanraden die er alsnog erg op lijkt, van goede kwaliteit is en rond de 100 euro?

mvg

S.

3 likes

Als je een beetje rondneust kan je 'm sowieso in het buitenland bestellen voor ongeveer dat bedrag, maar dan zouden er nog importkosten bij kunnen komen. Ben je alsnog klaar voor 150 piek, da’s echt geen slechte deal voor zo’n Invicta. Het merk wordt een beetje gehaat door “liefhebbers” maar ik zou mij daar niet door laten tegenhouden, als je 'm mooi vindt, gewoon doen!

Ik zou op Amazon.de of Amazon.co.uk kijken.
Ik heb inmiddels ook 3 invicta’s (2 keer pro diver en een grand diver) en ben er prima tevreden over. Veel horloge voor dat bedrag. Automatisch uurwerk van Seiko heeft een afwijking van +5/-5 seconden per dag, wat zeer netjes is. Ik zelf ben niet voor de OB bezel gegaan, vond dat toch teveel op een rolex lijken en dat is niet waarom ik de horloges heb gekocht.

1 like

[Kiber] (http://www.kibershop.nl/quartz/kiber-ostrica-staal-zwart) heeft er een aantal.
Tissell heeft ook leuke kopieën.
Helenarou kan je je eigen klokkies samenstellen.
AnnyvanBuul verkoopt er nu één voor €164,- best prijzig als je weet dat ze een tijdje terug voor nog geen €99,- verkocht werden.
Het type invicta waar jij op doelt, komt regelmatig op Watch2day langs, hou die gewoon in de gaten.

1 like

Waar kan je Tisell horloges kopen? ik kan niet veel sites vinden

als je op Tisell klikt kom je er vanzelf en als je hier { oshyare33@naver.com } een mailtje naar toe doet krijg je vanzelf antwoord wanneer de boel ge-restocked is want volgens mij zijn ze out of stock.

Is dit de quartz versie? Ik zie nergen automatic staan…

http://www.europewebstore.com/Webwinkel-Product-183349355/Invicta-Pro-Diver-22069--43-mm-in-Stainless-Steel.html

Ik heb die man van tisell gemaild en hij zegt dat een tisell sub 220 dollar is. Is de tisell het dan nog steeds waard tegenover de invicta die een stuk goedkoper is?

Dat is een quartz versie. Voor 110 euro heb je op Amazon.de de automaat. Invicta pro diver 8926ob is the one you are looking for.

1 like

Op WUS is heel veel te vinden over deze Invicta. De algemene mening is dat Invicta niet veel mooie horloges maakt maar dat deze er echt positief (uiterlijk en kwaliteit) uitspringt. En je kan hem ook nog op heel veel manieren modden. Vaak genoeg rond de € 100 gezien maar lijkt de laatste tijd voor meer over de toonbank gaan. Dan is die € 110,= een prima prijs.

Over Tisell hoor ik niets dan zéér lovende verhalen. Of ze kwalitatief echt veel verschillen van Invicta weet ik je niet te vertellen, wel dat hun groene subs heel erg mooi zijn:

:astonished:

1 like

Wat een trieste neppers zeg

1 like

ja ze schijnen kwalitatief echt goed te zijn, ik heb nu veel gelezen op WUS en het is waarschijnlijk een van de beste submariner homages. Beter waar voor je geld dan de invicta volgens dat forum.

Met 18 jaar zit ik niet echt in een positie om een Rolex te kopen.

4 likes

Gewoon een originele seiko kopen.
Ik kan ook geen richard mille kopen maar koop ook geen nep RM

1 like

Invicta’s worden vaak aangeboden op Watch2day. Ik heb 2 invicta’s gehad en zijn allebij gesneuveld. Ik vind de kwaliteit niet meer dan 50 euro waard van deze horloges.

De Tisell is ook geen neppe Rolex, het is een homage.

niks mis mee…veel horloge voor weinig geld!!

Dat is hetzelfde :joy:

1 like