Invicta - Pro Diver 8928

Beste Lezer,

ik ben Nick, ik ben 16 jaar oud en zoek naar een mooi horloge.
Ik lees al een tijdje mee puur uit intresse en natuurlijk bekijk ik de foto’s van al jullie mooie (onbetaalbare ;)) uurwerken.

Ik was laatst op bol.com aan het kijken voor wat leuke gadgets, maar toen zag ik de ‘Invicta Pro Diver 8928’. Ik was er meteen weg van, het zag er zeer goed uit en voor de prijs kan ik het bijna niet laten.
Zoals elk product dat ik via internet koop ging ik zoeken naar recensies, ik kwam op amazon terecht en het Engelse rolexforum en op beide waren er positieve recensies maar ook relatief veel negatieve.

Ik vraag jullie dus eigenlijk een beetje om raad. Is dit horloge aan te bevelen of niet?

Groetjes,
Nick

Als jij het een mooi horloge vindt moet je het gewoon kopen. Invicta houdt er van om overal zijn naam op te zetten. Dus ook op de zijkant van de kast een gravering.
Het is een hele leuke rolex kopie.
Met een seiko instruments automatisch uurwerk (NH35) met handopwinding en seconde stop.
Prima!

Plus geschroefde kroon. Goed voor 20atm

Daardoor is het ook nog eens heel goed aan te passen met aftermarket onderdelen (zie foto`s). Heb de gravering trouwens verwijderd uit de kast en de hele kast en band gematteerd. Datum vergrootglas ook verwijderd.

Persoonlijk zou ik voor de zilvere kleur en zwarte wijzerplaat gaan.

Leuk, dat u zo snel reageerd!

Zo dat horloge is veranderd, ik had hem in eerste instantie niet herkent. Pas nadat ik uw reactie voor de 2de keer gelezen had kreeg ik in de gaten dat het hetzelfde horloge was (ik heb duidelijk slaap nodig :z).

Ik ben nog steeds een beetje terughoudend over invicta, ik keek net een paar youtube video’s over horloge’s, puur voor ideeën en toen zag ik bij de reactie’s weer dat invicta niet zo’n goede reputatie heeft. Ik ga het horloge namelijk ook elke dag dragen.

Verder had ik nog naar een vergelijkbare Seiko en Steinhart gekeken en deze liggen eigenlijk boven mijn budget.

Bedankt voor de reactie,
Groetjes Nick.

Gewoon lekker kopen! Ik draag zelf ook een invicta als werk klok en hij bevalt uitstekend. Ik zou niet kunnen bedenken wat er mis mee kan zijn. Misschien is hij niet geliefd op het Rolex forum omdat het horloge natuurlijk wel een hoog replica gehalte heeft. Mocht je niet veel haast hebben dan zijn er verschillende websites die dit horloge regelmatig in de aanbieding hebben. Ook op amazon.de is het horloge goedkoper te verkrijgen. Succes! :~

Edit: ik zie net dat bol.com ook erg scherp is met de prijs nu :wink:

ik ben ook benieuwd naar wat de negatieve punten waren, maar vermoed dat die met qc te maken hebben.

Hallo Nick,

Ik kan mij geheel aansluiten bij de post van vierport.

De Invicta is een goed horloge met een prima Seiko uurwerk(tu)
wat in bepaalde opzichten misschien wel beter is dan de
standaard Seiko 7S26 uurwerken in vergelijkbare duikhorloges.
Je kunt er ook altijd nog verschillende bandjes op zetten.
Leer, rubber en nato of zulu straps.
Zeker een horloge waar je jaren plezier van hebt.
Of je kunt wachten tot er iets leuks op dit forum
voorbij komt.
Ik kocht hier tweedehands bijvoorbeeld deze 007:

Heel tevreden mee, met zulu strap (tu)

De Invicta prijs bij BOL is in ieder geval OK!

( Vergeet nooit de geschroefde kroon
weer dicht te draaien, vooral als je het water in wil gaan;)

Grt,

Drex

Prima klokje! ik heb er ook een gehad en prijs kwaliteit is prima in orde.

Lekker kopen. De prijs bij bol.com is echt netjes momenteel en het is de enige invicta die ik tot nu toe op een bepaald moment wilde kopen.

Edit: ik pm je de link wel.

Volgens mij staat er nu ene op watch2d…nl

Bedankt voor alle reacties, ik verwacht had er niet zo veel verwacht.

Ik heb hem besteld en ik maak binnenkort wel een paar foto’s.

Groetjes,
Nick

Kan niet fout voor 69 euro, je hebt nog een paar uur de tijd :wink: watch 2 day

Mooie klok voor daily bashing :slight_smile: volgens mij kun je voor dat geld weinig beters krijgen.

Leuke klok met goed uurwerk, zeker voor dat geld (tu)

Bovendien een leuke basis om te modden :slight_smile:

Ik heb zelf de 8926OB (die van bol.com). Verschil met die van watch2day is de bezel en verschil met de 8928 is de kleurstelling. Ik vind het een mooi klokje, zeker voor dat geld. Ben er erg tevreden over. Alleen het bandje vind ik niet zo fijn, ik draag de mijne op een zulu bandje. En ik heb de datum loupe eraf gehaald:

Goeie bus ook op de achtergrond!

Erik de Gast Schreef:

Goeie bus ook op de achtergrond!

========

ha ha, die heb ik ook , helemaal van de grond af opgebouwd… :slight_smile: :slight_smile:

Ja ja, da’s die andere dure hobby :)-D

Ik heb hem gister op maat laten maken bij de juwelier en ik vind hem zelf lekker zitten, ben er erg blij mee. Binnenkort ga ik eens een fotootje schieten, ik moet alleen ergens een mooie achtergrond zoeken.

Hoe voeg ik hier foto’s in?