Invicta sponsort wielrenner

Aan het zéér grote scala van artiesten, filmsterren en sporters die met een Invicta op de foto zijn gegaan is nu ook een Nederlands TOP talent toegevoegd.




Ik heb wel eens op de Invicta site gekeken en het is gewoon niet normaal hoeveel verschillende modellen ze hebben. Toch heb ik er nog geen een gevonden die ik zou aanschaffen.

dreski Schreef:

Ik heb wel eens op de Invicta site gekeken en het
is gewoon niet normaal hoeveel verschillende
modellen ze hebben. Toch heb ik er nog geen een
gevonden die ik zou aanschaffen.

En degene die je dan misschien dat toch zou willen is vaak onredelijk duur.

nauw dreski als je zoals jij duikers mooi vind is de 9937 mss toch wel wat niet?

Ik zie niet zoveel verschil tussen Invicta en Alpha, behalve het land van herkomst van uurwerken en prijs. De meeste zijn wel sterk geïnspireerd.

Groeten,

Martin

Yoeri40 Schreef:

nauw dreski als je zoals jij duikers mooi vind is
de 9937 mss toch wel wat niet?

Ik zou eerder een Steinhart Ocean 1 nemen. Maar ja een echte Rolex is natuurlijk nog toffer.

dan spelen we qua prijs natuurlijk in een andere league als je voor rolex gaat -)

Yoeri40 Schreef:

dan spelen we qua prijs natuurlijk in een andere
league als je voor rolex gaat -)

Dat klopt inderdaad. Overigens zou ik ook zeer twijfelen of ik wel 300 euro aan een hommage zou uitgeven. Dan toch liever een Alpha.

tja heb je een punt maar in zo’n steinhart of invicta tikt toch weer een zwitsers ETA hart,om de ene of de andere reden wil ik ooit wel es een alpha gewoon om te zien wat het geeft maar aan de andere kant huiver ik er weer van. Heb op het punt gestaan om op het duitse forum een alpha radiomi met myota uurwerk te kopen nadat jij je post had gezet over de marina militare maar heb toch niet toegehapt. Hij staat er nog steeds trouwens voor 40 euro.

Yoeri40 Schreef:

tja heb je een punt maar in zo’n steinhart of
invicta tikt toch weer een zwitsers ETA hart,om de
ene of de andere reden wil ik ooit wel es een
alpha gewoon om te zien wat het geeft maar aan de
andere kant huiver ik er weer van. Heb op het punt
gestaan om op het duitse forum een alpha radiomi
met myota uurwerk te kopen nadat jij je post had
gezet over de marina militare maar heb toch niet
toegehapt. Hij staat er nog steeds trouwens voor
40 euro.

Voor 40 euro heb je er zeker wel lol van hoor. Maar bij ALpha zelf kun je ze nieuw bestellen. Ik heb een Sub en een Daydate van Alpha en dat zijn gewoon leuke klokjes. Een Swatch kost je meestal meer en die is vaak nog van plastic ook.