Invicta Venom Wristshot

Mijn vorige post heb ik laten verwijderen, er waren elke keer problemen met de foto’s er stonden elke keer foto’s tussen die niet van mij waren. Jürgen heeft aan geraden om ze via een ander site te uploaden,

Dus bij deze nog even de beloofde foto’s.

prachtig hite(tu) als uitgehouwen uit een brok massief staal, helemaal top;)

goooh, stoere klok zeg.

Volgens mij kunnen ze daar het lek in de golf van Mexico mee dichten ! ! ! :smiley:

Zinken wil -ie wel, da’s zeker :wink: Hoe draagt zoeen nu?

Dat is een forse klomp ijzer!

Ik begrijp alleen niet goed hoe die secondenwijzer over de dag-aanduiding zit?

Mooi , speciaal.
Wat weegt deze nu ? Geeft dit geen problemen om te dragen met een hemd ?

Wow! Ik vind dit wel wat!

Hij is wel hoog zeg, loop je niet overal tegenaan?
Ik begin mezelf steeds meer aan te wennen dat als ik een deur doorloop of een hoek omga, mijn horlogearm op mijn rug doe zodat hij niet tegen de deuropening aanslaat. Dat wil niet zeggen dat het nooit meer gebeurd maar wel veel minder dan vroeger.

Ik zie dat je een welbekend schuurplekje hebt waar de kroon op je hand rust…:smiley:

Zo, met die klok hoef je niet meer naar de sportschool!(tu)

Freddy Schreef:

Mooi , speciaal.
Wat weegt deze nu ? Geeft dit geen problemen om te
dragen met een hemd ?

Beste Freddy,

ik zal vanavond even wat meer foto’s posten.

Hij weegt 443 gram, dus dat draagt geweldig. En alle kleding stukken komen er niet overheen.:smiley:

Klopt, dat ik ook altijd, de arm op de rug.(tu)

Hite Schreef:

Klopt, dat ik ook altijd, de arm op de rug.(tu)

bij jou kan dat ook niet anders hite, anders kun je met die klomp staal er ook niet eens meer door, met het risico dat je de deurposten zwaar beschadigt;)

Ja hoor! Paar minuten geleden weer een voltreffer op een linkshangende wcrolhouder. :X
Beng! Zo ertegenaan met mijn klok. X(
Gelukkig geen schade…

je schrikt je rot en durft bijna niet te kijken.:X

Gelukkig is het goed gegaan(tu).

Thehaguedragon Schreef:

Ja hoor! Paar minuten geleden weer een voltreffer
op een linkshangende wcrolhouder. :X
Gelukkig geen schade…

klote is dat he, en je zult het altijd zien, zoiets gebeurt bijna altijd met een klok waar je erg zuinig op bent, en nooit eens met een oud ding waarbij het niet zoveel uitmaakt, gelukkig kan de velatura wel wat hebben hoor, zeker het glas;)

Wát een bonk staal! ::o

Herkenbaar. Ik zie dat met mijn G-Shock. Dat zijn toch wel klokken die tegen een stootje kunnen, maar ik wil er maar geen kras op krijgen. Het gaat altijd goed als ik 'm draag. Maar zodra ik een ander horloge draag, stoot ik overal rakelings langs of tegenaan!

De grote wijzer ligt helemaal bovenop, dat is de chronowijzer daar zit een uitsparing in.

Thehaguedragon Schreef:

Ja hoor! Paar minuten geleden weer een voltreffer
op een linkshangende wcrolhouder. :X
Gelukkig geen schade…

Bij de meesten van ons een bekend fenomeen.:frowning:

Volgens mij krijg je er juist een lidmaatschap van een sportschool bij :slight_smile:
haakie Schreef:

Zo, met die klok hoef je niet meer naar de
sportschool!(tu)

Hij weegt 443 gram, dus dat draagt geweldig.

Lol een halve kilo?