Invicta

Goedemorgen,

ik ben nieuw op het forum en ik was erg benieuwd
of er ook INVICTA dragers zijn op het forum?

groeten

Marco

Yep, ik heb een invicta 8926, duiker lijkend op de Rolex sub met automatisch myota uurwerk.
Heel fijn afgewerkt. Invicta staat bv mooi gegeraveerd in de zijkant van de kast, solide stalen band etc
Hij loopt perfect op tijd, eigenlijk exacter dan veel van m’n veel duurdere zwitsers.
En voor de prijs hoef je het niet te laten.
Prima alternatief voor veeeeeeeel duurdere duikers.

Oké dan super.

Mijn laatste Invicta is een Force Master Chrono 4831.
en ik heb nog een Corduba Ibiza Diver 4898 en Reserve Akula 4844.

Allemaal super horloges. En mooi groot. Ik zal binnenkort een paar foto’s plaatsen

groeten

marco

Hoi Marco,

dit is mijn Invicta Specialty Chronograph 5105 (45mm)

met een handopwind uurwerk seagull ST1902

Heel fijn uurwerk en loopt zeer secuur.

gr Ron

Ik heb ook een invicta horloge. Het gaat om de 4043 moonphase variant. Ik heb hem daarnet uit de doos gehaald en moet de band nog even sizen.
Wat me verder opvalt aan Invicta, is dat de prijsklassen erg wisselend zijn.
Zo heb je modellen die voor 100 dollar of minder de deur uitgaan maar ook modellen zoals een aantal uit de Subaqua serie die een adviesprijs hebben van soms wel 4000 dollar. Weet iemand of deze modellen enigszinds het geld waard zijn want ik vind ze wel mooi.

Die Subaqua is zeker geen 4000 Dollar waard. Je komt ze ook tegen voor 500 Euro op internet, wat een prijs is die in ieder geval véél reëler is.

Ja je ziet inderdaad veel modellen die in de winkel voor een dollar of 2000 weggaan wel voor 700-800 dollar op internet. De gelimiteerde modellen kosten ipv 4000 retail ongeveer 1500. Waarom zijn deze horloges eigenlijk te duur? Ik geloof dat het toch vrij goede horloges zijn.