Invicta

Nu lijkt het net of ik belangen heb in Invicta,
maar dat is dus absoluut niet het geval.

Ze kijken waarschijnlijk mee over onze schouder.

Het is een leuk merk. Heb er zelf ook 2 gehad. Zijn prijs/kwaliteit erg goed alleen moet je wel oppassen dat je niet teveel betaalt wat mij wel een keer is overkomen bij een invicta en dan kun je flink verlies maken bij verkoop;)

Watik hier langs zie komen zijn mooie klokjes!

Wat ik begrepen heb is dat Invicta in de jaren 70 van de vorige eeuw slachtoffer is geworden door de komst van quartztechniek in horloges. De verkopen van automatische uurwerken liep dermate terug dat het merk een sluimerend bestaan ging leiden. Totdat in de jaren 90 een Amerikaanse investeringsmaatschappij de rechten opkocht en het hoofdkantoor van Zwitserland naar Florida, VS verplaatste.

En wat ik op Wikipedia kan lezen is dat men gebruik maakt van ETA, Sellita, Ronda, ISA en Citizen (Miyota) uurwerken. En ik heb een Pro Diver 200m Automatic met, je raadt het al, een Miyota-uurwerk…:smiley: Het is een kuch look-a-like van een Rolex Submariner… :wink:

Op iBood gekocht?

Ik heb het absolute verbod gekregen die te kopen, dus ik verwacht hem bij de eindejaarsfeesten als cadeautje. :smiley:

Zie dat de meningen verdeeld zijn dus ik shop ff verder naar een ander interessante klok.
Thnx all.

Yep, iBood. Voor die prijs kon ik hem echt niet laten lopen :smiley: En hij valt echt niet tegen! Dus je hebt wat om naar uit te kijken met de feestdagen;)

iBood. Kan er nog van balen. Zat er al maanden op te azen. Nét op die dag dat ik op een congres in het buitenland zat kwam die in de aanbieding. Ach ja, Murphy. :smiley:

Ach, iBood kennende komt deze aanbieding (o.i.d.) binnenkort nog wel een keer voorbij. Mocht ik het zien dan zal ik het ook meteen melden op dit forum!