Kom de laatste tijd omdat ik nog al op de forsere klokken val het merknaam Invicta tegen.
Zo heb je de aquanoma III en de lupah bracelet modellen…
Op zich lekker zwaar lomp maar voor mij een vrij onbekend merk…
Wie heeft ervaring of opmerkingen op dit merk of 1 van de modellen?

Bij mij in de buurt zit een verkooppunt van Invicta met een goed gevulde
vitrine maar over het algemeen vindt ik het niet helemaal, helemaal niet
super.
Invicta is ook niet mijn ding. Het eerste model wat je post is duidelijk afgeleid van een Corum Bubble.
Ik heb geen ervaring met Invicta maar gevoelsmatig vind ik de prijs/kwaliteit verhouding nogal uit zijn verband. Er zitten wel stoere klokken bij, zeker ook mijn smaak maar sowieso veel te groot voor mijn pols.
Ik zag dat het horloge van de 2de foto voor 1250 euro op de lijst staat. (www.signswatches.nl) als ik zo’n budget had zou ik dat nooit aan Invicta uitgeven. Tja en dat die eerste gebasseerd is op een corum dat zou best kunnen maar zo zijn er wel meer merken die dat doen, Steinhart en Alpha en Kadloo bijvoorbeeld…
Lowlander Schreef:
Ik heb geen ervaring met Invicta maar gevoelsmatig
vind ik de prijs/kwaliteit verhouding nogal uit
zijn verband. Er zitten wel stoere klokken bij,
zeker ook mijn smaak maar sowieso veel te groot
voor mijn pols.
Ik zag dat het horloge van de 2de foto voor 1250
euro op de lijst staat. (www.signswatches.nl) als
ik zo’n budget had zou ik dat nooit aan Invicta
uitgeven. Tja en dat die eerste gebasseerd is op
een corum dat zou best kunnen maar zo zijn er wel
meer merken die dat doen, Steinhart en Alpha en
Kadloo bijvoorbeeld…
Ik heb ook niet gezegd dat dit niet mag. 
Invicta is helemaal mijn ding ik heb er 4.
ik ben zeer enthousiast over dit merk, lekker groot massief.
ik heb ook alleen maar horloges vanaf 50 mm.(tu)
En tuurlijk zijn er ook niet mooie modellen (ja ook bij seiko;),) maar dat heeft elk merk en smaken verschillen gelukkig.
En de afwerking is ook gewoon mooi.
Ik ben een GROOT fan van het merk.(tu)