invicta

Hoi ik ben nieuw en als een van de weinigen een vrouw,maar heb veel belangstelling voor horloges.
Ik heb een vraag aan jullie,bij lucardi ligt een horloge van invicta,originele prijs €280 nu aanbieding voor €89. Nu is mijn vraag is het een beetje een kwaliteits horloge zo n invicta? Ik hoop op n reactie,gr Jose

Verwacht er niet te veel van, maar waarschijnlijk heb je er een jaar garantie op. Alle waar is naar zijn geld en voor die prijs zijn er weinig ‘echte’ horloges te koop.

Ik heb er ooit 1 voor mn vader gekocht via amazon, loopt nog altijd prima

Persoonlijk vind ik het grote merkopschrift op de zijkant van de kast een afknapper

Een vrouw? Wat leuk!
Foto :wink:
Voor 89 euro gewoon kopen wanneer je hem mooi vindt!!
Ze maken duizenden horloges voor dat bedrag niets mis mee.
Het is een best veel besproken merk op forums … ze maken veel en veel na! :wink:

H47 Schreef:

Een vrouw? Wat leuk!
Foto :wink:
Voor 89 euro gewoon kopen wanneer je hem mooi
vindt!!
Ze maken duizenden horloges voor dat bedrag niets
mis mee.
Het is een best veel besproken merk op forums …
ze maken veel en veel na! :wink:

Nog nooit in Spanje geweest? :stuck_out_tongue:

Welkom José,

Als je een foto of modelnummer kunt aangeven kunnen we je beter helpen.Ik zou niet snel 280 euro uitgeven voor een Invicta, maar voor de aanbiedingsprijs kun je je geen buil vallen als je het horloge mooi vind. Er zit bovendien gewoon 2 jaar garantie op.

Hoi José,

Gewoon lekker kopen! Als het gaat om kwalitatief goede horloges is er in de prijsklasse < € 100 niet heeeel erg veel keuze. Een paar merken die me dan zo even te binnen schieten zijn Casio, Swatch en (jawel;)) Seiko. Invicta is niet een merk dat ‘top-of-mind’ zit bij de meeste horlogeliefhebbers. Maar dat neemt niet weg dat je voor die negen tientjes best een redelijke aankoop kunt doen!
Succes en veel plezier ermee!

Toevallig gezien afgelopen vrijdag.

Ik vind ze te duur, via Amazon kan je goedkoper en mooier slagen.
Heb vrijdag een Invicta 8932 besteld voor 55 euro. Niet verder vertellen dat het een submariner hommage is. :slight_smile:

Maar de kwaliteit zal best in orde zijn, Invicta maakt best goede horloges, er zit vaak een Japans Miyota uurwerk in en in de duurdere een Zwitserse ETA.

Overigens was ik bij Lucardi voor een titanium Champion horloge voor mijn 13-jarige zoon die we vanmiddag gaan halen. En er lag een Regal submariner voor 29 euro. Ik kon deze niet weerstaan en heb hem meegenomen. Doet het fantastisch!

dank voor alle reacties,het nummer op de kast is 15179 en het is een pro diver en ik wil hem dus voor sinterklaas voor mijn vriend kopen.

O ik had niet goed gelezen. Toch een dame. Ik heb drie vrienden die José heten. :smiley:

Hoi, voor die € 89,- is echt wel een goed klokje

Ik vind invicta niks mis mee. Zeker niet voor €89,- ik gebruik de mijne als werkpaard en hij doet het uitstekend.

Heb vanmiddag in de winkel nog eens goed gekeken.
Wat opvalt is dat er geen inscriptie aan de zijkant is.
En dat er op de wijzerplaat behalve de indices alleen de merknaam staat, verder niks zoals op het plaatje hierboven.
Verder wel een leuk en fors klokje, zeker geen miskoop.

Inderdaad gewoon doen. Ik hoor er niet vaak slechte verhalen over.

dreski Schreef:

O ik had niet goed gelezen. Toch een dame. Ik heb
drie vrienden die José heten. :smiley:

De 3J’s? :slight_smile:

Ik denk ook dat je er geen miskoop aan doet. Gewoon doen zou ik zeggen. €89 is echt geen geld voor zo’n leuke klok. Ik heb ze nog nooit in de hand gehad, maar op het oog heeft Invicta gewoon degelijke klokken met een betrouwbaar motortje erin. De meeste modellen spreken mij niet zo aan, maar dit is gewoon een mooie gangbare duiker.

Gr. Wouter

Ik zou er niet te veel over nadenken.
Het uurwerk is gewoon goed.
Plus de afwerking en overige kwaliteit zijn voor die prijs dik in orde.

Maar onthoudt vooral; als jij het mooi vindt moet je het gewoon doen.

Prettige avond, Martin

Ik moet toch altijd glimlachen als ik die displays van Invicta zie met die enorme kortingen. Die adviesprijzen moet je niet serieus nemen. Voor die nu-of-nooit-prijs is zijn ze overal te koop.
Maar die prijs zijn ze best waard. Voor die €89,- heb je er een prima klok aan. Ik heb zelf 2 Invicta’s en ben er blij mee. :slight_smile:

Welkom. Uurwerkje wat erin zit zijn degelijke werkpaardjes. Niet mooi of gecompliceerd, maar doen wat ze moeten doen.

Hoe het zit met de afwerking en kwaliteit zit van de andere onderdelen heb ik geen ervaring mee. Maar gezien de prijs en de 2 jarige garantie denk ik dat je weinig risico loopt.