Invictah klantenservice bagger

Heb een Invicta 7111 gekocht,maar er zijn geen extra schakels meegeleverd…
Nu zag ik op de invicta website dat je onderdelen bij kunt bestellen en ik dus vragen mailen zeuren om 3 extra schakels…denk je dat je daar bericht over krijgt?
Heb de Nederlandse en Amerikaanse invicta-tak aangesproken maar niets noppes nada…Ze laten niets van zich horen…
Ben nog steeds op zoek naar 3 rose gouden schakels voor mijn invicta 7111 maar nog geen geluk.
Iemand ook zulke ervaringen met deze waardeloze service?
Ik besef dat dit ook half in de gezocht sectie thuis hoort maar dump het hier maar.:slight_smile:

V3T3RAN Schreef:

Heb een Invicta 7111 gekocht,maar er zijn geen
extra schakels meegeleverd…
Nu zag ik op de invicta website dat je onderdelen
bij kunt bestellen en ik dus vragen mailen zeuren
om 3 extra schakels…denk je dat je daar
bericht over krijgt?
Heb de Nederlandse en Amerikaanse invicta-tak
aangesproken maar niets noppes nada…Ze laten
niets van zich horen…
Ben nog steeds op zoek naar 3 rose gouden schakels
voor mijn invicta 7111 maar nog geen geluk.
Iemand ook zulke ervaringen met deze waardeloze
service?
Ik besef dat dit ook half in de gezocht sectie
thuis hoort maar dump het hier maar.:slight_smile:

Das niet zo netjes nee…

Proberen via een Invicta reseller? Die heeft neem ik aan andere ingangen.

Verkopen lopen bij de meeste merken, m.u.v. merken die uitsluitend zelf via internet verkopen, gewoon via een dealer.
Het zou natuurlijk wel netjes zijn als de importeurs je hier even van op de hoogte stellen middels een antwoord.

Ik denk dat het alles te maken heeft met de prijs die je er uiteindelijk op internet voor betaald. Voor die prijzen kun je je after sales niet goed regelen.

Ja en zeg zelf…de moeite doen om 8 euro te beuren om 3 schakels te leveren is natuurlijk geen winstpakker…De inpakker betalen die het dan moet doen kost meer :slight_smile:

Ik ga ze elke dag dezelfde mail sturen. :slight_smile:

Ze hebben het vast te druk met het bedenken van eigen, originele ontwerpen :wink:

Dat is raar ik heb juiste hele goede ervaringen met de service van Invicta Nl.
Mijn duiker is 3x retour geweest en dat is telkens prima opgelost.
Heb zelf 2x een nieuwe gehad.

Heb toen contact gehad met ene Nancy daar die alles prima heeft geregeld.

Succes er mee.

Groeten,

Marco W

Invicta klantenservice staat niet goed bekend. Meen me te herinneren dat er op youtube ook verschillende filmpjes staan waarin de slechte service wordt aangekaart.