Invloed EV op horloge

Oke. Misschien is het een hele hele domme vraag…
Maarrrrr ik ben aan het kijken naar een auto met een stekker… daar zit natuurlijk een hoop elektronica in. Maar in in hoeverre kan dat na delig zijn voor een mechanisch horloge?

Ik denk dat een inductie kookplaat gevaarlijker is

5 likes

Mmmmmm… die heb ik ook al​:see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Zolang je je horloge niet opbergt in het motorcompartiment komt dat wel goed.

Ik zeg: koop een dikke diesel auto. Zo lang het nog kan…

Rijdt fantastisch!

11 likes

Leg hem een minuutje in de magnetron, als dat goed gaat kun je hem denk ik ook in een EV dragen. :nerd_face:

1 like

Dit aanschaffen,horloge demagnetizer

Sinds ik elektrisch rijd heb ik nog geen enkele horloge verkocht. Niet zo nadelig dus voor mijn horloges.

De EMI/EMC regels zijn overal ter wereld streng genoeg hoor :wink:

Ik rij al 1 jaar ev.
Al mijn horloges kopen gewoon netjes +3min.
Niets aan het handje

26 likes

Gewoon, oldschool horloge de laan uit, en een Apple watch om de pols (of een andere smartwatch) :+1:t2::+1:t2:. Je moet het thema ‘vooruitgang’ wel consequent voortzetten :wink:.

Gebbetje natuurlijk, volgens mij kan het weinig kwaad.

2 likes

Pacemakers slaan toch ook niet op hol?

2 likes

Die wil ik ook. Ik rij nog benzine en ben altijd 3 minuten te laat.

8 likes

Geen idee, ik vermoed verwaarloosbaar echter Meten is Weten !

ik rijt al jaaren onder een 25kV draat ne hep ook noch Geen naadeliche gefolgen generkt.

images (10) giphy

21 likes

:rofl: :rofl::rofl:

1 like

Denk niet dat het veel uitmaakt.

Magnetron/ elektrische kookplaat / laptop zijn toch ook spullen waar je regelmatig bij in de buurt zit? Of mee aan het werk ben?

En kijk eens in het nachtkastje van de vrouw, vriendin, vriend. Daar liggen ook allerhande elektrische speeltjes die magnetische velden opwekken.

3 likes

Daar leg ik mijn handwinders neer, die worden ook graag op gewonden.

6 likes

Wie gaat er nou in een veel en veel te dure EV rijden als je voor een prikkie een dikke 3 liter diesel door de bagger kunt slepen. Centrum van de randstad verboden? Tel uit je winst. Als de brandstofprijzen de pan uit rijzen staat het elke dag voorpagina Telegraaf maar als je zoals nu (bulk en ex BTW) voor onder een € een litertje diesel hebt hoor je niemand er meer over. Ik zal mijn boot er zo achter hangen :smiley::+1:

3 likes

Een hoor. Ik verlang sterk terug naar mijn krachtige diesel.