Volgens mij kan je het ook op het postkantoor krijgen, maar je kan hem ook hier
downloaden. Afhankelijk van de waarde dus CN22 of CN23 kiezen.
Als je die invult, en duidelijk aangeeft dat het om een reparatie gaat, dan zou je bij terugkomst geen probleem moeten hebben. Afhankelijk van de vervoerder kan het misschien zo zijn (dat heb ik wel eens gelezen) dat je in eerste instantie wel nog een keer de invoer moet betalen, maar dat je die dan kan terugvragen na overleggen van dit document.
Nog even een quote van de postnl site:
[quote=http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/import/consument/betalen-bij-garantie.aspx]Vraag: Ik heb mijn goederen vanwege gebreken ter reparatie naar het land van herkomst teruggestuurd, het viel nog onder de garantievoorwaarden. Moet ik nu ook betalen?
Antwoord: Nee, u hoeft in principe hiervoor niet te betalen. Om van een vrijstelling bij wederinvoer gebruik te kunnen maken moet PostNL wel de beschikking hebben over de originele uitvoerbescheiden (bijv. vanwege de identiteitsvaststelling). Mocht u deze niet kunnen overleggen dan kan het zijn dat de Douane geen vrijstelling verleend en u alsnog de rechten van invoer zult moeten voldoen.
Indien bij de uitvoering van de garantievoorwaarden door de leverancier/afzender kosten in rekening worden gebracht voor de herstelling, dan dient u over deze kosten de eventuele douanerechten (invoerrechten) en BTW bij invoer te voldoen.[/quote]