iPhone apps - alternatieven voor NOKIA?

Pffff…het is me wat met al die Horloge-iPhone apps…:frowning:

Bestaan er ook zulke dingen voor Nokia ?
Het kan toch niet wezen dat we nu met z’n allen een “aifeun” motte gaan kopen ???

Of doen we nog es een samenaankoop ? (:P)

Mijn beste,

Toen ik het bericht las van de Rado ‘Horloge-iPhone’ was het eerste wat bij mij opkwam: “schoenmaker hou je bij je leest”. Doe vooral datgene waar je goed in bent en laat de rest aan de andere over.
Maar ja, die iPhone van Rado ziet er wel clean uit.::o::o::o

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heb een aifeun (al iets langer als een jaar) en Nokia is nu ook een beetje aan het nadoen heb ik gelezen
Bij Apple zijn ze er al langer achter dat de programma’s en mogelijkheden belangrijker zijn

HTC Hero… veel beter dan iphone !

Er zijn véél toestellen beter dan de aifeun, maar ik wil OOK die horloge-apps ! ! ! X(

Nog effe wachten…

gr Ron

Beste Marc,

Het ligt er een beetje aan welke Nokia je hebt. Voor de smartphones (grofweg alle E en N series) zijn verschillende (gratis) programma’s beschikbaar (gallery.mobile9.com). Deze SIS of SISX Simbian applicaties waren er trouwens al veel langer dan de iPhone app’s, Apple heeft het gebruik van dergelijke applicaties echter geperfectioneerd en populair gemaakt bij het grote publiek.

Groeten,

Stefan

Beste Marc,

Kijk maar eens op http://www.zedge.net/themes/ daar staat van alles op, wel eerst je type telefoon uitzoeken rechts bijna boven.

Groetjes,

Lenno

Marc-B1 Schreef:

Pffff…het is me wat met al die Horloge-iPhone
apps…:frowning:

Bestaan er ook zulke dingen voor Nokia ?
Het kan toch niet wezen dat we nu met z’n allen
een “aifeun” motte gaan kopen ???

Of doen we nog es een samenaankoop ? (:P)

Ik vind deze beter passen bij de HTC Touch

Aller besten,

Ik kan zó zeggen dat er totáál níks beter is dan de iPhone, en om alle schapen over één kam te scheren: ook dan alle andere Apple producten.
Apple is top door haar gebruikersvriendelijkheid; toppe mogelijkheden. Waarom zouden de échte pc-nerds (waar wij véél respect voor dienen te hebben) zich allemaal ophangen aan Apple?

Voor wat betreft App’s voor Nokia, Apple maakt alleen Apps voor haarzelf. Aparte firmware, apart ‘schrijfgerei’, alles apart. Alles top.
Nokia heeft ook Applications, die veel minder zijn dan die van iPhone weliswaar.
Probably moet je even via internet Nokia Apps opzoeken oid.

Vriendelijk Gegroet!

Sony Ericsson heeft ook best mooie horloges die in verbinding staan met de telefoon.

Tegen woordig hebben ze ook al horloges met dualsim telefoon ingebouwd.

En elkaar nadoen gebeurd bij allemaal, ze zijn als de dood dat de concurent iets verzint wat iedereen wil hebben.

Maar het is gewoon een hype, enkele jaren geleden tot voor kort moest je gewoon een Nokia hebben en nu moet je een Iphone of HTC hebben.

Ik zit dit berichtje te typen op mijn Iphone
Je zou dat waarschijnlijk ook kunnen doen op een Nokia
Alleen doet bijna niemand dat
Ik zag pas een man van Tmobile die verwonderde zich over het enorme gebruik van het internet via de Iphone
Dat was tig keer groter dan bij andere toestellen

zou het iets met het scherm te maken hebben :wink:

Er is een mooie Stowa app bijgekomen.
Voor de iPhone natuurlijk. (:smiley:

Stowa app
http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=311341/

(Even doorklikken in Watchuseek)

De meeste (ik denk allemaal) werken ook op de iPod Touch…

Als je nog een muziekspeler nodig had …