Naast mijn accounts op Instagram, Facebook, X, TikTok, Snapchat enz. Kan ik me daar niet meer zo druk over maken…
Als je een goede ad blocker (voor Firefox) zoekt, is uBlock Origin de beste keuze.
Is die niet afgesloten inmiddels? Of iig voor Google (Chrome)?
Chrome en gerelateerde hebben het een pak lastiger gemaakt inderdaad, maar er is nog altijd een versie voor Chrome based browsers die werkt, zij het met enigszins verminderde functionaliteit.
Ben je natuurlijk nog altijd niet veel mee want mobiele browsers doen meestal geen plugins. Firefox misschien wel nog maar die heb ik noodgedwongen laten vallen op de telefoon.
Kan natuurlijk ook verkoop zijn. Maar verder zitten de voorwaarden wel goed in elkaar.
Helaas niet maar bedankt voor de moeite. een Cookieyes account kost flink wat geld dus dan blijft die knop maar staan.
Dat is een instelling voor de aanbieder, in dit geval HF, om de knop wel of niet te tonen op het platform.
Ik heb Henrik gisteren direct al een bericht gestuurd na de aankondiging dat de knop over forum elementen in de weg staat en met de vraag of de knop uitgezet kan worden, maar nog geen reactie gehad.
Zoiets vermoedde ik al.
Hartelijk dank! Hier wordt het hele HF blij van.
In de Discourse app (iphone) staat ie (zover) niet in de weg…
Bij opslaan staat het icoon net iets over de knop maar die werkt iig.
Grappig dat het icoontje in de iPhone versie van de app niet aanwezig is.
Wellicht wordt het weer eens tijd voor een controle afspraak bij Specsavers? ![]()
Neuh, niet nodig. Zie het haarscherp. Safari inderdaad wel zichtbaar maar in de Discourse app zelf niet. ![]()
Apart dan…bij mij op m’n iphone in de app het icoontje zoals in mijn screenshots…
Nou ja…iig gelukkig geen hinder van het nieuwe icoontje.
Na een refresh wel.
BIj mij links onder. Geen last van. Ik werk met de " HFapp". Android. Misschien maakt dat verschil?
Beetje storend, maar ja. This is not a democracy. Interessant vestigingsadres trouwens, go look it up.