Is 35 horloges heel extreem?

Die laatste twee zijn iets meer fragwürdig, kwantiteit ≠ kwaliteit

1 like

Nee hoor totaal niet extreem, zelf zit ik er ietsje overheen. Heb je er meer dan 20 dan noemt men je ook wel een hoarder, niets mis mee toch :wink:

1 like

nu meen ik me te herinneren (de laatste keer dat ik bij je was) dat je aan één kamer niet meer genoeg had. Is dat inmiddels dramatisch gereduceerd geraakt, en zo ja: door wiens toedoen?

Dat was een mooie dag.

1 like

Shhht, verrader :rofl:
Was met enige zelfspot geschreven😁

ik had het net verstuurd en toen dacht ik: ze kunnen er eigenlijk…Nou ja, dat deel gelukkig niet opgeschreven. Ik bedoel: veronderstel dat ze gewoon de trossen van je woonboot zouden doorsnijden en dan met een speedbootje ernaast gewoon…Nou ja, vreselijk gewoon.

Je bent me kwijt🥴

2 likes

we vinden elkaar wel weer

1 like

Ik nodig je uit om achter deze 80 jarige man aan te hollen. Vermoed dat hij nog steeds sneller is dan jou met zijn horloges in een rugzak. :grin: Hij wint regelmatig loopwedstrijden in binnen en buitenland in categorie 70+ de brave man is sportiever dan de meeste van ons. :sunglasses:
:grin:

3 likes

Beter :joy:

@hendrik 35 horloges… hoeveel flessen wijn heb je ernaast als voorraad? :innocent:

1 like

Uhhh?? Niet teveel leuke hoop ik :wink:

Foto’s! :slightly_smiling_face:

Een hoop maar geen zorgen, de mooiste hou ik en de tweede mooiste gaan via het forum weg.
:wink:

2 likes

iets meer :sunglasses:

1 like

De meeste winkels hebben er meer :smiley:

1 like

35 Horloges extreem?

Je vraagt het hier en het antwoord zal waarschijnlijk zijn: NEE
Vraag het aan de vriendingroep van je vrouw/zus of collega: JA

1 like

Nou, om eerlijk te zijn is dit niet normaal, wie heeft er nou 35 horloges, je kan er maar een dragen :rofl:

1 like

Ehm, een excelletje? Ik dacht dat iedereen dat wel deed…