Vandaag mijn laatste aanwinst maar weer om de pols, en ben eens gaan tellen.
35 horloges is toch (bijna?) niet meer normaal?
Voor dit jaar maar voorgenomen dit getal enigzins in te perken.
Herkenbaar?
Ik ben over de 50 horloges dus neeā¦
(Het wordt problematisch als je geen eten meer kunt kopen of er met iemand ruzie over krijgt)
Alleen als het 35 dezelfde horloges zijn.
Ik kan je geen antwoord geven, ik ben alleen maar hier om te zien hoeveel verslaafden āNee hoor, is dood normaalā gaan zeggen, zodat ik met een gerust hart weer verden kan met mijn volgende aankoop.
Hangt ervan af of het kwaliteit is.
Sommigen zeggen ze eten geen brood. Als je er nog steeds veel plezier aan beleeft dan lijkt het mij geen onoverkomelijk probleem. 35 stuks vind ik prettig om te horen, zal het mijn vrouw vertellen. Dan begrijpt ze wellicht dat mijn collectie en obsessie nog wel meevallen
Prima antwoord en 35 is een mooi aantal op naar de 50
Respectabel hoor, 35. Anderhalf jaar geleden had ik je voor gek versleten.
Nu zit ik op 45 en denk ik ook dat het wat minder kan/moet. Maar ja, wat moet er dan weg hĆØ? Lastig
.
Uh nee hoor⦠verrevanā¦
Ja veel te gek!!! Dan moet ik er een stuk of 50 gaan verkopen, serieus dan heb je gewoon niets meer te kiezen
Ha ha ha, watje, 35 is niks
Dat is een beginners basispakket zou ik zeggen
Idem!
Precies dit, dan kun je net elke dag van de maand een ander om.
Ik zei dat een keer tegen een dame die met droge ogen zei dat ze elke dag van het jaar andere schoenen aan kon trekken⦠(een kamer in het huis opgeofferd en ingericht met Billy boekenkasten met extra schappen).
Ik heb hier wel eens een foto voorbij zien komen van iemand die 2 vitrines vol had.
Dat was een beste verzameling.
Ligt eraan wat de totale waarde is
Denk het nietā¦
Heb een klant van 80 met wel 200 horloges van gerenommeerde Zwitserse merken.
Zijn insteek, als morgen oorlog uitbreekt, wat neem je dan makkelijk mee dat waarde heeft⦠en hij heeft er dagelijks plezier van.
Wat is extreem, 35 horloges lijkt mij niet overdreven, zolang je er maar van geniet en het eten er niet uit de mond hoeft voor te sparen
35
Je ALS vind ik de mooiste
Waarom niet?