Is 725 US$ een nette prijs voor een IceBlue Tissot Gentlemen Powermatic 80 Silicium?

Voor die prijs kan ik die kopen op het cruiseschip waar we monenteel mee onderweg zijn.
Lijkt een aardige deal maar is hier lastig prijzen vergelijken i.v.m. suboptimaal internet…
Komt op ca. € 700,-.

Hier overal ruim boven de € 900. Ik kreeg korting maar was nog iets van € 850.

Lijkt me een goede prijs dus.

1 like

Scratch that: Inderdaad the Gentlemen is rond de 900

1 like

Op een cruiseschip zou ik persoonlijk een stevige duiker kopen om asap van het schip te kunnen springen.

12 likes

Met een picture zien we hem gelijk. :+1:

1 like

Het is toch niet de bedoeling dat het schip kopje onder gaat. :rofl:

Ter vergelijk voor je,zat net op Jomashop daar is deze USD 619, donker blaauwe is nog voordeliger. Zit dus nog wat ruimte in de prijs… Fijne cruise:-)

Komt op 720 euro nieuw op Chrono van een gerespecteerde aanbieder. 700 is dus een prima prijs maar niet wereldschokkend goedkoop

1 like

Als je bij aankomst in een EU land dan maar niet nog BTW moet aftikken…

1 like

Dat risico zit er wel in ja. Ervaring is dat ze in Rotterdam niet heel actief te werk gaan en meestal maar een beetje staan te kijken bij de uitgang, maar je kunt het natuurlijk net treffen…

1 like

Schip moet niet zinken hoor. Hoe dan ook spring ik er liever vanaf dan nog eens opgesloten te zitten op dergelijk drijvend conservenblik.

2 likes

Zo te lezen geen aanrader, een cruise… :wink:

2 likes

Misschien een optie om de verkopers te confronteren met de hierboven geplaatste post van @Marbleu met de aanbieding van Jomashop?
Wellicht dat er dan nog wat vanaf kan…

1 like

Hangt ervan af; je kan het ook beschouwen als vakantie die je het dagelijkse leven des te meer doet appreciëren. :slightly_smiling_face:

3 likes

Herkenbaar.
Het mooiste moment van een vakantie is de thuiskomst! :blush:

2 likes

$575.- maar bij Jomashop. En wat langer leuk om naar te blijven kijken. Ik zou er nog wat vanaf proberen te krijgen, dan heb je meteen een mooi souvenirtje.

1 like

Dan weet je 100% zeker dat er nog invoer en BTW bij komt.

Ja maar dat weet dat cruise schip toch niet als je het als onderhandelig gebruikt. Trouwens dan kom je uit op 650 USD wat nog steeds minder is dan 725 USD.

2 likes

Maak daar maar gerust euro’s van hoor. Ik schat €700 op de mat.

Als je 'm voor 725 dollar (!) in het handje kan meenemen zou ik dat altijd doen ipv voor wat tientjes goedkoper via internet bestellen.

1 like

Heeft HF geen uithalers in dienst daar?:thinking:

2 likes