Is Breitling de kluts kwijt? Is de Navitimer veranderd in negatieve zin?

Deze vind ik dan wel weer geslaagd. Maar een navitimer met B01 uurwerk en een applied witgouden Breilting logo met wings is voor mij de ultieme Breitling.

1 like

Of Breitling laten stoppen met de Navitimer en Sinn het goed blijven laten doenā€¦ want dit is geen navitimer meerā€¦

1 like

Voor mij de superocean 1 met opgelegde cijfers en witgouden logošŸ˜† zoiets als deze

5 likes

Ik doel uiteraard op de eerste 01 navitimer :wink:

gelukkig dat is beterā€¦

we gaan zien waar deze ellende heen gaat.

1 like

Komt er serieus een Breitling outletstore?! Wat een afgang :worried:

Werkt voor de incourante modellen ongeveer hetzelfde als de grijze handelaren bij incourante modellen van Rolex. :grin:

1 like

Om rolex er weer even bij te betrekken:

De subs hebben een geprinte kroon als logo :rofl:
Hoe cheap is dat! Dan liever een stalen logo ipv witgoud :stuck_out_tongue:

2 likes

Je moet als pretentieus merk alleen 200 kilometer uit de buurt van het woord ā€˜outletā€™ blijven. Derhalve een gigantische afgang. Dat vind ik nog vele malen schadelijker voor een merk dan een paar cosmetische veranderingen van hun klassieke modellen.

2 likes

True

Niet doen Ralph, tenzij je aandelen hebt maar anders niets om je zorgen over te hoeven maken m.i. :wink:

Als ik Bentley was zou ik me wel zorgen maken en ze niet meer in het dashboard schroeven.

3 likes

Voor mij niet, misschien voor de pretentieuze horlogeliefhebber wel.

4 likes

Heb ik iets gemist? De ā€œoudeā€ navitimer is nog gewoon leverbaar toch? Weliswaar met het nieuwe logo. Maar daar was al een draadje over.

Ik snap de poll niet; ik moet kiezen tussen het een of het ander, terwijl het allebei gewoon mogelijk is :man_shrugging:

2 likes

Ook nog met het oude logo.

Met een beetje geluk komt die outletstore van Breitling naast die tweede van Invicta. Maken we misschien iemand extra blij.

1 like

Ah, kijk, dan snap ik er nog minder vanā€¦

1 like

Die zullen het merk dan ook waarschijnlijk de rug toe keren. Het valt nog te bezien hoe dit voor ze uitpakt, als ze een grotere markt weten te bereiken zal het financieel geen verlies zijn.

En die paar liefhebbers die het niet aan kunnen zullen ze dan ook niet missen. Ze maken die dingen om geld te verdienen en een bestaansrecht te verwerven. Misschien moeten ze wel een draai geven aan het roer om zeker te kunnen zijn van hun voortbestaan.

Who knows?

Bestaat al in Roermond outlet

Die datum op dat rechtermodel. Alsof de tekeningen al af waren en een uur voordat ze in produktie gingen iemand riep:ā€ we zijn de datum vergeten!ā€. Niet om aan te gluren.

2 likes