Is Breitling de kluts kwijt? Is de Navitimer veranderd in negatieve zin?

Heb nu al 2 ‘nieuwe’ modellen vastgehad samen met 3 ‘oude’ modellen en vind toch geen verschil in kwaliteit.
Het logo is op sommige modellen verandert, maar op die modellen staat het vaak wel.
De discussie over wel of geen (wit) gouden logo is wat voorbarig, nog steeds geen eenduidig antwoord of dit effectief zo is. Dus tot dan maakt het me niets uit en maak ik me er ook niet druk in.
Over de caseback die simpeler is, vroeger waren ze ook simpel en was er ook discussies dat er teveel frivooltjes op kwamen. Dus voor de ene goed is voor de andere niet.

Welke richting ze uit gaan? Zal enkel de toekomst uitwijzen. Voor mij zijn er nog geen tekenen van teloorgang. Ik koop wat ik mooi vind, wat me prijs kwaliteit juist lijkt en de rest maakt me niet uit :muscle:

1 like

Het wordt tijd om naast een “like” ook een “dislike” te kunnen toekennen. Zal niet iedereen op prijs stellen maar kan wel een beter beeld geven over de waardering of afkeuring van wat we te zien krijgen

2 likes

Dat is optie niet stemmen en naar ander topic gaan :+1:

1 like

Wat een kletspraat. Ik vind het er nou juist wel bij horen. Als je van niet representatieve uitslagen houdt moet je dat vooral zo houden.
Ik zou er poll over starten in een nieuwe topic!

2 likes

Hier zit sterk Top Time DNA in, dat zijn m.i. mooie vintage modellen.

2 likes

Het gaat hier toch om Breitling liefhebbers? Niet om te polsen wie Breitling mooi vind, en ook niet om nieuwe zieltjes te winnen.

Maar dat is alleen mijn mening.

2 likes

Precies dit :point_up_2:

Dat kan je nou wel vinden , en dat vind ik prima, maar zet het dan ook in de topictitel.

Die moet je even uitleggen.

Het is een poll over het oude versus het nieuwe Breitling. Hoe moeilijk is het? :sweat_smile:

En mijn antwoord was daar duidelijk in. Ik vind het beide Ruk. Go cry me a river.

Ik bedoel hiermee dat dit topic mijn inziens niet is bedoeld om mensen, die Breitling eerder al niets vonden (dat proef ik nl. bij jou), de nieuwe “Breitling-koers” willen laten proeven en laten aanprijzen.

Yeah sure. Ik geloof niet dat ik mij de mond hierdoor laat snoeren.

Haha goede bijdrage in dit topic, dank daarvoor. Fijne avond verder :+1:

Het is goed RLC. Stuiterbal nog maar even verder. :+1:

1 like

Ik vind het jammer dat ze met die nieuwe modellen behoorlijk afwijken van de modellen die ze voor de aanstelling van meneer Kern voerden, met sommige wordt naar mijn idee teveel op save gespeeld qua ontwerp … de verkoopcijfers zullen wel dusdanig zijn tegengevallen, maar denk dat ze ook een heel eind gekomen waren wanneer Breitling zijn horloges in kleinere kasten zou verpakken, maar wel met het uitgesprokene design wat een typische Breitling kenmerkt

ok. het was geen aanval hoor, alleen een uitleg. :no_mouth:

Maar ik ga wat belangrijkers doen, nl. het nieuwe “B” logo fotograferen.

Groetjes van mijn Breitling Superocean II 42 A17365

6 likes

Precies mijn gedachte!!! :point_up:️:point_up:️:point_up:️

1 like

Dat is i.d.d. een leuke Top Time met een printfout op de plaat. Die gaan over een paar jaar sky high.:wink:
Nu instappen!

1 like